از آرامگاه شهدا دیدار به عمل آمد‌:‌ ما پیرو راه شهدا خواهیم بود

توده خلق از آرامگاه شهدای مبارزه آزادی دیدار کرده و قول توسعه مبارزه آنان را دادند.

مراسم یادبود شهدا

به مناسبت عید قربان، توده خلق در شهرهای بسیاری از آرامگاه شهدا دیدار کرده و قول توسعه مبارزه آنان را داد.

آدانا

به پیشاهنگی کمیته مددکاری و حمایت از خانواده‌های ناپدیدشدگان آکدنیز ‌(AYKAYDER)، توده خلق در منطقه سیحان، جیلان و یورگر از آرامگاه‌های کوچوکوبا، آسری، جیهان آسری و موتلیه دیدار کرد. بروی مزار شهدای آزادی و دمکراسی دعا خوانده شد. دم پارتی، جمعیت مددکاری و حمایت از خانواده زندانیان و محکومین آکدنیز در آدانا ‌(AATÛHAY-DER)‌، مادران صلح و افراد بسیاری از این آرامگاه ها دیدار کرده و به همراه قرائت دعا دسته‌های گل بروی مزار شهدا گذاشتند.

آمد

جمعیت مددکاری و حمایت اتحاد فرهنگ و هنر با خانواده کسانی که بستگان خود را در مهد تمدن از دست دادند ‌(MEBYA-DER) از آرامگاه ینی‌کوی واقع در منطقه رِزان دیدار کردند. در این آرامگاه، بستگان شهدا به همگان تسلیت گفتند و دعا خوانند. در آرامگاه، توده خلق برای ادای احترام به یاد شهدا یک دقیقه سکوت کرد و سپس ریاست مشترک نهاد  MEBYA -DER، محمد امین کلیچ سخنرانی نمود. کلیچ بیان داشت که آنان مدیون شهدای آزادی هستند و گفت تا به پایان پیرو آرمان‌های آنان خواهند بود.

وان

در شهر وان نیز به پیشاهنگی نهادهای MEBYA-DER و TÛAY-DER در مناطق بسیاری از آرامگاه‌های شهدا دیدار شد. د‌ب‌پ، دم‌ پارتی، نماینده پارلمان از حزب دم پارتی،‌ شهردار مشترک و اعضای مجلس این حزب در این دیدارها شرکت کردند. بروی مزار شهدای آزادی و دمکراسی ادای احترام انجام شده و سپس دعاهایی قرائت شد.