از نامزدهای دَم پارتی استقبال شد: ما شهرها را نجات خواهیم داد

کاندیداهای قَرس دَم پارتی با شور و شوق در شهر استقبال شد. پیام «ما این شهر را نجات خواهیم داد» در هنگام استقبال داده شد.

نامزدهای شهرداری قرس از دَم پارتی با مردم دیدار کردند. کاندیداها در شهرستان سِلم مورد استقبال کاروان طولانی وسایط نقلیه قرار گرفتند، از ورود آنها به مرکز شهر (توسط پلیس) جلوگیری شد. جمعیت مدتی منتظر ماندند و سپس یکی یکی تحت کنترل پلیس رها شدند. مردم به این وضعیت واکنش نشان دادند و سپس به سمت مرکز شهر حرکت کردند. کاندیداهایی که جلوی ساختمان رفتند با طبل و سرُنا مورد استقبال صدها نفر قرار گرفتند. در حالی که مردم مکرراً شعارهای "ژن، ژیان، ئازادی" سر می‌دادند، صیف‌الدین گونَل، رئیس مشترک دَم پارتی که در اینجا صحبت می‌کرد، گفت: «ما امروز می‌خواستیم کاروانی بسازیم، اما مانع شدند. این نگرش نشان می‌دهد که چگونه از مردم می‌ترسند. ما صاحبان واقعی این مملکت هستیم. باید از این شهر در برابر مدیریت قیوم محافظت کنیم. ما آن را نجات خواهیم داد. ما قوی هستیم و قطعا پیروز خواهیم شد.»

آرزو ساواش درمان، نامزد ریاست مشترک، گفت:«هرچقدر هم که راه ما را ببندند، ما قطعا موفق خواهیم شد. آنها باید خوب بدانند که ما دیوارهای ساخته شده توسط قیوم‌ها را خراب خواهیم کرد و دیوارهای این شهر را به رنگ ارغوانی، رنگ زن در می‌آوریم.»

کنعان کاراهانجی، کاندیدای رئیس مشترک، گفت: «هدف از رفتاری که در قرس به ما تحمیل می‌کنند، از دست دادن (نظام) سود و رانت‌خوری ‌آ نهاست. آنها از ما می‌ترسند زیرا مردم ما دوباره خواست و اراده‌اش را در شهرداری‌ها منعکس خواهند کرد. ما بار دیگر متحد خواهیم شد، و ما پیروز خواهیم شد. همه باید این را خوب بدانند، ما در ۳۱ مارس اراده مردم قَرس را پس خواهیم گرفت.»