بایدمیر مردم بدلیس را به حمایت از دم پارتی فراخواند

عثمان بایدمیر، سیاستمدار کورد از مردم بدلیس و مناطق اطراف آن خواست تا با محوریت دم پارتی متحد شوند و گفت: «بیایید بار دیگر پای صندوق‌های رای برویم و با دادن رای خودمان، صدایمان را به گوش همگان برسانیم.»

عثمان بایدمیر نماینده سابق حزب دموکراتیک خلق‌ها (HDP)  با انتشار ویدئویی مردم بدلیس را فراخوانده و گفت: «ما باید گرداگرد دم پارتی متحد شویم.»

بایدمیر در پیام ویدئویی خود بیان داشت: «از اعماق وجودم و با احترام به همه شما درود می‌فرستم. امروز برای بدلیس یک پیام ویژه دارم. بدلیس ریشه فرهنگ و هنر ماست، بدلیس امید تاریخ ماست. فراخوان من برای هیزان، نورشین، عادل جاواز، خلات، ماتکی و تاتوان است. همانطور که همه می‌دانیم، تاتوان تاج دریاچه وان است. 

من به خلقمان باور دارم و امیدوارم که با هم بتوانیم از تاتوان، بدلیس، نورشین، عادل جاواز و هیزان محافظت کنیم و مواظب ریشه‌های خود باشیم. من بر این اعتقادم که تلاش‌ها و حرکت پرشکوه شما در این انتخابات مثمر ثمر خواهد بود. بیایید یک بار دیگر به پای صندوق‌های رای برویم و صدای خود را رسا و واضح به گوش همگان برسانیم. 

بیایید به نامزدهای خود رای دهیم. بیاید دوباره رای خود را به زنان و فرزندان خود بدهیم. ما باید مهر خود را بر پرچم نمایندگی و خدمتگزاری در بدلیس و دیگر مناطق خود بزنیم. باید از صندوق‌ها را محافظت کنیم. بیاید با تمام توان بسیج شده و  در را به روی روزهای روشن باز کنیم. وقتی به پای صندوق‌های رای می‌روید از شما می‌خواهم احسان اوغور در بند شده را پیش چشم خود بیاوید. صلاح‌الدین دمیرتاش، گلتان کشانک و فرزندانتان را در زندان به یاد بیاورید. به این مناسبت به کوردها و خلق کوردستان به خصوص بدلیس درود می‌فرستم. من مقاومت و مبارزه شما را گرامی می‌داریم.»