چپر نویسنده‌ی زندانی: بعد از اعتصاب غذا، حمله کردند

رمضان چپر نویسنده‌ی زندانی که در زندان شماره ۲ امنیت بالای سینجان زندانی است، اعلام نمود پس از اعتصاب غذا، حملات و فشارها در این زندان افزایش یافته است.

رمضان چپر نویسنده‌ی زندانی که در زندان شماره ۲ امنیت بالای سینجان زندانی است در یک تماس تلفونی تخلفات زندان را برای خانواده‌ی خود شرح داد. وی تاکید کرده است، پس از آغاز اعتصاب غذا با مطالبه آزادی جسمانی رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان، در زندان‌ها اقدامات خودسرانه و فراقانونی علیه زندانیان افزایش یافته است.

چپر اعلام کرده است، بی دلیل سلول‌های‌ ما را تغییر داده و مورد تفتیش قرار می‌دهند، هر کس اعتراض نماید با ضرب و شتم و شکنجه مواجه می‌شود. هنگامی که سلول‌های ما را عوض می‌کنند، اجازه نمی‌دهند که وسایلمان‌ را جمع کنیم و نوشته‌های من را ضبط نموده‌اند. هنگام عوض کردن سلول، با دستبند دستم را بستند و آثار آن بر دستم باقی است. می‌خواهند ارتباط بین زندانیان را قطع نمایند. همچنین عمدا در قرار ملاقات و تلفون‌های ما ایجاد اختلال می‌کنند. هنگامی که از آخرین ملاقات بازگشتم شدیدا مرا کتک زدند.

چپر از حقوقدان‌ها و وکلا درخواست کرد در برابر تخلفات انجام شده علیه زندانیان جلسه برگزار کنند و دست به اقدامات قانونی بزنند. در ادامه تاکید کرده است، این فشارها نمی‌توانند اراده‌ی آن‌ها را بشکنند و تا رفع انزوا، اعتصاب غذای آن‌ها ادامه خواهد داشت.