دم پارتی: وظیفه ما حفاظت از انقلاب روژاوا است

دم پارتی با درود بر انقلاب روژاوا گفت: «حمله به انقلاب روژاوا و بی‌تفاوت ماندن در برابر این حملات هر دو جنایت است. حفاظت از انقلاب مسئولیت اساسی همه ماست.»

بیانیه دم پارتی در رابطه با انقلاب روژاوا

هیئت اجرایی مرکزی حزب دموکراسی و برابری خلق‌ها (دم پارتی) به مناسبت دوازدهمین سالگرد انقلاب روژاوا بیانیه کتبی صادر کرد.

دم پارتی با گرامیداشت این انقلاب گفت: «انقلاب روژاوا انقلابی است که توسط زنان رهبری می‌شود، جایی که کوردها، عرب‌ها، ترکمن‌ها، مسلمانان، مسیحیان، علویان و ایزدی‌ها با هم برای آینده خود مقاومت می‌کنند، بهای آن را می‌پردازند و برای آینده خود تصمیم می‌گیرند.»

در این بیانیه با توجه به حملات علیه مردم شمال و شرق سوریه آمده است:

«اگر به دنبال گفتگو و مذاکره هستید، از اداره شمال و شرق سوریه شروع کنید، که عادلانه‌ترین، مشروع‌ترین و دموکراتیک‌ترین مدل زندگی را که این سرزمین تا به حال دیده است، ایجاد کرده است. حمله به انقلاب روژاوا و بی‌تفاوت ماندن در برابر این حملات هر دو جنایت است. این مسئولیت اساسی همه ما است که از این انقلاب که توسط زنان رهبری می‌شود و به تمام جهان اعطا شده است، محافظت کنیم. تمام گروه‌های حساس، به ویژه مردم ما، مبارزه را برای صیانت، سرپا نگه‌داشتن و گسترش انقلاب روژاوا ادامه خواهند داد.»