در ۳۱ مارس پیروزی را هدیه‌ی خلق‌ها خواهیم کرد

دَم پارتی در شهر آمد کاندیداهای خود را برای ریاست مشترک شهرداری اعلام کرد. ریاست مشترک دَم پارتی، تولای حاتم اوغللاری به مقاومت زندانیان درود فرستاد و گفت: «ما قطعا پیروز خواهیم شد. در ۳۱ مارس پیروزی را هدیه‌ی خلق‌ها خواهیم کرد.»

حزب برابری و دمکراسی خلق‌ها (دَم پارتی) برای معرفی کاندیداهای ریاست مشترک شهرداری آمد برنامه‌ای را برگزار کرد. در این برنامه، رؤسای مشترک دَم پارتی و رؤسای مشترک حزب مناطق دمکراتیک (د‌ب‌پ) و بسیاری از شخصیت‌ها و نمایندگان پارلمان حضور داشتند.

در این برنامه ریاست مشترک دَم پارتی، تولای حاتم اوغللاری  به تحصن برای عدالت اشاره کرد و گفت: «مسئله‌ی ما مسئله‌ی خلق کورد است که برای حل مشکلات و مسئله‌ی علویان و برای شهروندی برابر مبارزه می‌کند. مبارزات ما، مبارزات زنان و فعالین اکولوژی و کارگران و فقرا است. در ۳۱ مارس قطعا پیروز می‌شویم، بدون دور کردن هیچ کس، به کورد و علوی و سوری‌ها و همگان خدمت خواهیم کرد. ۳۱ مارس شهرها را از قیوم پاک خواهیم کرد.»

حاتم اوغللاری اعلام کرد که در ۳۱ مارس پیروزی را هدیه‌ی خلق‌ها خواهند کرد و گفت: «برای دست‌یابی به پیروزی تاریخی باید خانه به خانه برویم. مبارزات ما برای انتخابات نیست، مبارزات ما برای تمامی کارگران و زنان و زحمتکشان این جغرافیا است که تحت فشار قرار دارند. رؤسای مشترک و همگان به مسئولیت خود عمل خواهند کرد و با روحیه‌ی‌ اتحاد همگانی رفتار خواهند کرد، با این اعتقاد به همگان درود می‌فرستم، قطعا پیروز خواهیم شد.»

در ادامه ریاست مشترک دَم پارتی تونجر باکرهان اعلام کرد، خلق کورد دمکراسی را در برابر دولت ستمگر و مرکزگرایی برای کشور به ارمغان خواهند آورد، تاکید کرد که کوردها با مقاومت و مبارزات خود و شعار «ژن، ژیان، آزادی» به نمونه‌ای در جهان تبدیل شده‌اند، بیایید یک بار دیگر از طریق سیستم ریاست مشترک و ایجاد دمکراسی به نمونه تبدیل شویم.

در ادامه اعلام کرد در این مرحله‌ی سخت، سیستم در تلاش است تا اراده‌ی کورد را بشکند، گفت: «فکر می‌کردند با دستگیر کردن دمیرتاش و کشاناک کوردها عقب خواهند کشید. قیوم به معنای دزدی فقر و فساد است، دشمن اسم موسی آنتر و موجودیت کوردهاست.»

همچنین اعلام کرد معتقد هستند، در ۳۱ مارس خلق‌های فرودست و فقرا و کوردها و ذهنیت دمکراتیک اداره‌ی مناطق محلی پیروز خواهند شد، تمامی قیوم‌ها را مورد بازخواست قرار خواهیم داد.