در اِلح فلسفه ‌"ژن ژیان آزادی‌‌" پیروز شد

در الِح مردم با شرکت ده‌ها هزار نفری پیروزی دم پارتی را با شور و شکوه جشن گرفتند. گلستان سنوک، شهردار مشترک دم پارتی خطاب به مردم گفت: «فلسفه «ژن ژیان آزادی» در برابر ذهنیت داعش پیروز شده است.»

انتخابات محلی در باکور کوردستان

حزب برابری و دموکراسی خلق‌ها (دم پارتی) در انتخابات الح با مشارکتی قدرتمند به پیروزی تاریخی دست یافت. از صندوق‌های شمارش شده تا این لحظه، دم پارتی ۱۲۲ هزار رای (۶۴/۵ درصد)، حزب آرمان آزاد ۲۹ هزار و ۴۷۶ رای (۱۵/۷ درصد) و حزب عدالت و توسعه ۲۳ هزار و ۳۵۶ رای (۱۲/۴۴ درصد) کسب کرده‌اند.

ده‌ها هزار نفر در جشن پیروزی دم پارتی در انتخابات شرکت کردند. کاروانی از خودروها از تقاطع مرکزی شهر به سمت AVM پارک باتمان به راه افتادند و در این میان سیل جمعیت هم به سمت محل جشن سرازیر شدند. ده‌ها هزار نفر در دفتر مرکزی انتخابات تجمع کرده و با رقص و پایکوبی پیروزی را جشن گرفتند. در این جشن شعارهای «زنده باد رهبر آپو»، «بدون رهبری زندگی میسر نمی‌شود»، «ژن ژیان آزادی» و «زنده باد مقاومت زندان‌ها» سر داده شد.

«ژن ژیان آزادی» پیروز شد

گلستان سنوک شهردار مشترک الح، با شعارهای «ژن ژیان آزادی» و «زنده باد رهبر آپو» به این تجمع آمد و با تشویق و سر دادن شعار مورد استقبال قرار گرفت. سنوک با بیان اینکه تاریخ مردم الح سرشار از مقاومت است گفت: «مردم امروز یک بار دیگر تاریخ را نوشتند.» سنوک با بیان اینکه فلسفه  «ژن ژیان آزادی» در برابر ذهنیت داعش پیروز شد، از مقاومت مردم این شهر قدردانی کرد.

این جشن با سر دادن شعار و هلهله ادامه یافت و کارناوال شادی مرکز شهر را طی کرد. این جشن تا پاسی از شب ادامه داشت.