در جشن‌های جوانان، درخواست «آزادی اوجالان»

جشن‌های جوانان در قلبان، وِرانشار و بی اوغلو برگزار شد. در این مراسم‌های جوانان خواست آزادی رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان مطرح شد.

جشن‌های جوانان در منطقه قلبان شرنخ، ورانشار رحا و منطقه بی اوغلو استانبول برگزار شد. در این مراسم‌ها درخواست آزادی رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان مطرح شد.

شرنخ

 در منطقه قلبان شرنخ، حزب برابری و دموکراسی خلق‌ها (دم پارتی) یک مراسم برای جوانان در دفتر انتخابات ترتیب داد. نوروز اویسال اصلان، نماینده پارلمان دم پارتی

، نامزدهای ریاست مشترک شهرداری قلبان علی اورک و فریده اندر و صدها تن از جوانان در این مراسم شرکت کردند.

پس از پایان سخنرانی‌ها، جوانان به پایکوبی پرداختند. شادی جوانان با شعارهای «زنده باد رهبر آپو» و «زنده باد مقاومت زندان‌ها» به پایان رسید.

در جشنواره‌های جوانان در قلبان، ورانشار و استانبول، بر آزادی رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان تأکيد شد.

وِرانشار

دم پارتی یک جشن جوانان با شعار «زمان جوانان است» ترتیب داد. بنری با تصویر کمال کورکوت در هنگام تیراندازی پلیس ترکیه به وی و نوشته «صدای این گلوله را همه جا می‌شناسیم» در محوطه آویزان شده بود. بدریه یورگون، نامزدهای ریاست مشترک شهرداری دم پارتی ورانشار، سرحات دجله اینان و عمر اوجالان، نماینده پارلمان دم پارتی رحا و بسیاری از جوانان در این جشن شرکت کردند. جشن با شور و اشتیاق شروع شد و جوانان به پایکوبی پرداختند.

استانبول

مرال دانش بشتاش و مراد چپنی نامزدهای ریاست مشترک شهرداری کلانشهر استانبول از دم پارتی، در نشست جوانان که در مقابل دفتر نمایندگی محله حاجیاحمت دم پارتی در منطقه بی اوغلو برگزار شد، شرکت کردند. از هر سنی از ۷ ساله تا ۷۰ ساله در جلسه محله که از بالا تا پایین با پرچم دم پارتی مزین شده بود، شرکت کردند.

پس از پایان سخنرانی‌ها، نامزدها با جوانان و زنان به پایکوبی پرداختند. جوانان شعارهای «زنده باد رهبر آپو» و «نوروز مبارک» سر دادند.