در مناطق تابع آمد برای ‌‌«تجمع آزادی» فراخوان بسیج عمومی داده شد

کار و کنش‌های ‌تجمع «آزادی برای عبدالله اوجالان، راه‌حل سیاسی برای مسئله کورد» که روز ۱۳ اکتبر در میدان استاسیون شهر آمد برگزار خواهد شد با تمام نیروی خود ادامه دارد.

حزب مناطق دمکراتیک ‌(دب‌پ)، حزب برابری و دمکراسی خلق‌ها ‌(دم پارتی)‌ جنبش زنان آزاد ‌(ت‌ژآ) و بسیاری از نهادها، خلق را به این تجمع فراخواندند.

منطقه چنار‌: نماینده پارلمان از حزب دم پارتی ایلح، زینب اودونجو و مدیران دم پارتی و دب‌پ و کنشگران ت‌ژآ در منطقه چنار دیدارهایی انجام داده و خلق را به این تجمع فراخواندند.

منطقه اَرغَنی‌: زینب ادونجو و سازمان‌های دم پارتی و د‌ب‌پ این منطقه با اصناف و کسبه دیدار کردند و اهمیت این تجمع را برای آنان بازگو کردند همچنین جوانان را فراخواندند که در این تجمع شرکت کنند.

منطقه فارقین‌: ‌نماینده پارلمان گلجان کاچماز ساییگیت اعلام کرد که مبارزه برای آزادی رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان ادامه دارد و خلق را فراخواند که با روح نوروز در این تجمع مشارکت کند.

منطقه پیاس‌:‌ نماینده پارلمان،‌ ذکی ایرمَز خلق را فراخواند که برای صلح در روز ۱۳ اکتبر در میدان استاسیون گردهم آیند.

منطقه پاسور‌: نماینده پارلمان، سرحد اَرَن توجه‌ها را به اهمیت این تجمع معطوف داشت و اعلام کرد که مشارکت، مصمم بودن را نشان خواهد داد.

منطقه سور‌: نماینده پارلمان از حزب دم پارتی در شهر آمد، محمد کاماچ برای از میان برداشتن انزوای تحمیلی بر رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان، همگان به این تجمع فراخواند.

منطقه لیجه‌: نماینده پارلمان از حزب دم پارتی در شهر آمد، جیلان آکچا برای رهیافت صلح‌آمیز مسئله کورد فراخوان مشارکت در تجمع را داد.

اعضای جوانان انقابی میهن‌دوست نیز برای مشارکت در تجمع ۱۳ اکبتر فراخوان دادند و اطلاعیه‌هایی توزیع کردند.