تصویر

دیری: ما از منابع برای مردم خود استفاده می‌کنیم

شورش دیری شهردار مشترک گَوَر با بیان اینکه تلاش گسترده‌ای برای رفع خسارات بوجود آمده توسط قیم‌ها در این منطقه انجام می‌دهند، گفت: «شهرداری ما از همه امکانات خود برای مردم خود استفاده می‌کند.»

امور شهرداری گَوَر دم پارتی

شهردار مشترک گَوَر شورش دیری با بیان اینکه از ابتدای آغاز به کار تاکنون ۷۵ میلیون وام و بدهی شهرداری را پس داده‌اند، اظهار داشت: « علی‌رغم بدهی و خسارات و زیان زیاد بوجود آمده توسط قیم‌ها در منطقه، مصمم به تلاش با کارهای کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت هستیم.»

در انتخابات ۳۱ مارس، دم پارتی با درصد بالایی از آرا، شهرداری منطقه گَوَر جولمرگ را که به مدت ۸ سال در تصرف قیم‌ها بود، به دست آورد. شورش دیری، شهردار مشترک گور، در گفتگو با خبرگزاری فرات ( ANF) در مورد عملکرد شهرداری گفت: «بیش از ۴ ماه است که سر کار هستیم. بدهی و قرض بزرگی پیش روی ما بود. شهرداری یک میلیارد لیره بدهی داشت. از زمان روی کار آمدن ما ۷۵ میلیون لیره وام پس داده‌ایم.»

ما بهترین کار را برای مردم خود انجام خواهیم داد

 دیری با بیان اینکه وقتی شروع به کار کردند، طرح و برنامه خود را آماده کردند و تصمیم گرفتند کار در مدت زمان کوتاهی انجام شود، گفت: «ما شروع به ساخت جاده‌های خود کردیم، بزرگترین مناقصه تاریخ شهرداری گور را انجام دادیم. این مناقصه به ارزش ۵۷ میلیون لیره است. در حال حاضر آسفالت ۱۶ خیابان ما در ۷ محله مختلف ادامه دارد. تلاش می‌کنیم مشکل خیابان‌های شهرمان را حل کنیم. ما جاده‌های ۶ محله را باز کردیم. ما مشکل روشنایی مرکز بازار را داشتیم، آن مشکل را هم حل کردیم. با وجود مشکلات به کارمان ادامه می‌دهیم. ما از تمام فرصت‌های شهرداری خود برای رفع نیازهای مردم استفاده خواهیم کرد. ما به مردم خود قول دادیم تا ۵ سال دیگر بهترین کار را برای مردم خود انجام خواهیم داد. »

مشکل بیکاری و مواد مخدر

دیری بیکاری و مواد مخدر را یک معضل جدی در این منطقه دانست و گفت: «برای ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان خود تلاش می‌کنیم، کارگاه‌های زبان و فرهنگ برگزار می‌کنیم، واحد زنان را می‌سازیم که بتواند به مشکلات زنان رسیدگی کند. شما هم می‌دانید که مشکل مواد مخدر و فحشا وجود دارد. ما کمیسیون‌هایی برای مبارزه با این موضوع تشکیل خواهیم داد. ما هر کاری که بتوانیم برای پایان دادن به این مشکل انجام خواهیم داد. مردم ما بدانند که ما همه مشکلاتمان را حل خواهیم کرد.»