فراخوان جوایز روزنامه‌نگاری موسی آنتر آغاز شد

فراخوان سی و یکمین دوره جوایز روزنامه‌نگاری شهدای مطبوعات آزاد و موسی آنتر آغاز شد.

سی و یکمین دوره مسابقات روزنامه‌نگاری شهدای مطبوعات آزاد و موسی آنتر برگزار می‌شود. این مسابقه به یاد موسی آنتر و اصحاب رسانه که در حین انجام وظیفه به شهادت رسیدند برگزار می‌شود. مدیریت این مسابقه بر عهده روزنامه ینی یاشام است. هم‌اکنون فراخوان شرکت در مسابقه منتشر شده است. این مسابقه شامل شش بخش «اخبار ترکیه»، «اخبار ویدیویی»، «اخبار کوردی»، «تصویر خبر»، «کاریکاتور» و «اخبار زنان» به یاد غوربتلی ارسوز است.

هر شرکت کننده می‌تواند با عکس، خبر یا کارتون در مسابقه شرکت کند. تولیدات ارسالی بعدا به صاحب اثر عودت داده نمی‌شود و ممکن است در روزنامه منتشر شود. آخرین مهلت برای شرکت در مسابقه ۱۰ سپتامبر است و برندگان در ۱۸ سپتامبر معرفی خواهند شد. این جوایز در مراسمی که تاریخ آن بعدا در روزنامه اعلام می‌شود به صاحبان آنها اهدا می‌شود.

شرایط شرکت در مسابقه

تمامی افرادی که شرایط اولیه را دارا باشند بدون محدودیت می‌توانند در مسابقه شرکت کنند. فقط اعضای هیئت داوران و کارکنان روزنامه ینی یاشام نمی‌توانند در مسابقه شرکت کنند. اثر نباید قبلا منتشر شده باشد و بایستی بعد از ۱۰ اکتبر ۲۰۲۳ خلق شده باشد. شرکت کننده می‌تواند با اخبار، عکس‌ها و کاریکاتورهایی که قبلا در مسابقه دیگری شرکت کرده و برنده نشده‌اند در این مسابقه شرکت کند. اگر این شرایط لحاظ نشود، صاحب اثر متخلف محسوب شده و جایزه پس گرفته می‌شود و در صورتی که شرکت کننده برنده جایزه شده باشد باید آن را به هیئت مسابقه برگرداند. در صورتی که شرکت کننده اثری را ارسال کند که متعلق به خود او نیست و با فریب اعضای هیئت داوران برنده شود به عنوان متخلف شناخته می‌شود.

هر شرکت کننده‌ای که اثری را به مسابقه ارسال می‌کند باید تمام شرایط مندرج در شرایط و ضوابط را بپذیرد. شرکت کنندگانی که این شرایط را رعایت نکنند از مسابقه حذف خواهند شد. اگر اثر منتشر نشده است باید نام اثر و مکان آن، یعنی محل ترسیم و تاریخ آن را بنویسید. اگر اثر قبلا منتشر شده است، نام روزنامه، مجله، آژانس، سایت اینترنتی، تلویزیون و اطلاعات مربوط به تاریخ انتشار و یک نسخه از نشریه باید در پرونده درج شود.

شرکت کنندگان باید سوابق (بیوگرافی)، آدرس (تلفن) و اطلاعات مربوط به خالق اثر و یک عکس را به فایل درخواست اضافه کنند.

حوزه‌های مسابقه

شرکت کنندگان می‌توانند با اثراتی در حیطه‌هایی مانند سیاست، اقتصاد، محیط زیست، آموزش، سلامت، جامعه-زندگی، فرهنگ-هنر و ورزش در مسابقه شرکت کنند. در این دسته‌بندی‌ها باید ارزش خبری وجود داشته باشد و بر این اساس مشارکت داشته باشد. اگر خبر ارسالی به مسابقه در رسانه‌های مکتوب منتشر شده باشد باید به صورت PDF و اگر در رسانه‌های اینترنتی منتشر شده است با فرمت Word به آدرس ایمیل درج شده ارسال شود. در صورتی که محصول در رسانه‌های اینترنتی منتشر شده باشد، لینک آن نیز باید ارسال شود.

آدرس مسابقه

آدرسی که اثر باید به آن ارسال شوند:

ایمیل:

[email protected]

تلفن: 0 212 252 83 99

فکس: 0 212 252 83 90

آدرس: محله شهید مختار، خیابان بکار پلاک: 7/3 بی اوغلو/استانبول