ه‌ب‌د‌ه: در ۹مین سال نبرد خود، انقلاب را گسترش خواهیم داد

کمیته اجرایی ه‌ب‌د‌ه به مناسبت ۸مین سالگرد بنیانگذاری خود بیانیه‌ای منتشر کرد. ه‌ب‌د‌ه برای پیروزی فراخوان داد و گفت: « در ۹مین سال نبرد خود، انقلاب را گسترش خواهیم داد.»

کمیته اجرایی جنبش انقلابی متحد خلق‌ها (ه‌ب‌د‌ه) در بیانیه مکتوب خود اینچنین گفت: « جنبش انقلابی متحد خلق‌ها (ه‌ب‌د‌ه) در مورخ ۱۲ مارس ۲۰۱۶ در مناطق حفاظتی مدیا و در خیابان قاضی بنیانگذاری خود را اعلام کرد. ه‌ب‌ده در ۹مین سال خود جنگ و مبارزه را ادامه خواهد داد.»

در ادامه بیانیه آمده است: «نیروهای انقلابی متحد در روز بنیانگذاری خود تا به کنون برای کارگران، زنان، جوانان و خلق‌های ستم‌ دیده بی‌وقفه مبارزه کرده و بر علیه تمامی فشار و سرکوب‌های فاشیسم آک‌پ مبارزه خود را ادامه می‌دهد.

حکومت فاشیسم آک‌پ-م‌ه‌پ با ترس از دست دادن حاکمیت و شکست دربرابر ستم‌دیدگان، حملات خود را بیشتر می‌کند. کوردستان را مورد حملات شیمیایی قرار می‌دهد، به انقلاب روژاوا و دستاوردهای مبارزه زنان حمله می‌کند، برعلیه رهبرخلق کورد عبدالله اوجالان انزوا را اجرا می‌کند، سرکوب و سیاست‌های دستگیری بر علیه نیروهای سوسیالیست ترکیه انجام می‌دهد. اما تمامی این موارد نمی‌توانند نیروهای انقلابی را متوقف کنند و هرگز نیز نخواهند توانست.

ه‌ب‌ده ۸مین سال خود را پشت سرگذاشت و به سال ۹مین نبرد پا گذاشت. ه‌ب‌ده در میان جنگ بنیانگذاری شد و خود را سازماندهی کرد. در هرجایی که ظلمی وجود داشته باشد، نیروهای متحد انقلابی خود را در آنجا مستقر ساخته و جنگیدند.

ما برای کارگران-زحمتکشانی که استعمار می‌شوند، زنانی که هر روز با ظلم و ستم فاشیسم روبرو می‌شوند و جوانانی که آینده‌شان تاریک شده است، این تاریکی را به روشنایی مبدل خواهیم ساخت.

از روز بنیانگذاری تا به امروز مصممانه مبارزه می‌کنیم. در ۹مین سال نبرد خود عهد پیروزی را به تمامی رفقای جاودانه‌مان می‌دهیم.

در این شرایط ما از فاشیسم حسابخواهی می‌کنیم. به مثابه نیروی متحد انقلابی ما تمامی فرودستان را فرامی‌خوانیم که با حسابخواهی به تحرک پا بگذارند. در مناطق حفاظتی مدیا و کوهستان‌های کوردستان گریلاها و مبارزین در شهرها، یکایک اعضای انقلابی ما از ظلم و قتل عامی که بر علیه خلق روا داشته می‌شود، حسابخواهی می‌کنند و فاشیسم را به لرزه در می‌آورند.

از روز بنیانگذاری تا به امروز ما عملیات‌های بسیاری انجام دادیم. ما در مبارزه ستم‌دیدگان به روشنایی تبدیل شدیم. پیرو راه جاودانه‌گان، ما دیوارهای فاشیسم را نابود کردیم. ما پیرو رهبر خود روز به روز سازماندهی‌شده تر، نیرومندتر و مصمم‌تر می‌شویم.

در نمود شخصیتی کادرهای پیشاهنگ بنیانگذار اولاش بایراقتاروغلو، نوبار اوزانیان، دلال آمد، باران سرحد، اولاش ادالی و ما هر انقلابی که در راه انقلاب متحد جاودانه شد، ما قول می‌دهیم که در سال نبرد پیش رویمان انقلاب را بیشتر گسترش داده و برعلیه فاشیسم بی‌وقفه مبارزه کرده و پیروز خواهیم شد.»