ه‌ب‌ده: ما امسال نیز انتقام می‌گیریم، می‌جنگیم و پیروز می‌شویم

جنبش انقلابی متحد خلق‌ها (ه‌ب‌ده) اعلام کرد که در سال ۲۰۲۳ مبارزان آنان ۱۶۰ عملیات میدانی انجام دادند و تاکید نمود که سال ۲۰۲۴ سال پیروزی آنان است.

کمیته رهبری ه‌ب‌ده درباره عملیات‌های مبارزان ه‌ب‌ده در سال ۲۰۲۳ و نیز جنبش انقلابی متحد زنان (ک‌ب‌ده) اطلاعیه‌ای منتشر نمود.

در اطلاعیه آمده است که مبارزان آنان در سال ۲۰۲۳ در باکور کوردستان و ترکیه ۱۶۰ عملیات میدانی انجام دادند.

همچنین عنوان شده که سال ۲۰۲۳ سال جنگ میدانی علیه فاشیسم بود و درباره سال ۲۰۲۴ نیز آمده: «حالا وارد سال جدید شده‌ایم. در برابر انواع یورش فاشیسم ما از جبهه‌ی محرومان پاسخ خواهیم داد و سال ۲۰۲۴ را به زمان نابودی فاشیسم مبدل خواهیم ساخت. سال ۲۰۲۴ سالی خواهد شد که در آن شعار "نابودی فاشیسم و پیروزی آزادی" در همه جا سر داده شود. ما امسال نیز انتقام می‌گیریم، می‌جنگیم و پیروز می‌شویم.»

در اطلاعیه خاطرنشان شد که مبارزات آنان در پادگان‌ها، کارخانه‌ها و خیابان‌ها با قدرت بیشتر ادامه می‌یابد و افزوده: «حاکمیت فاشیستی در هر جا با یکی از ما روبرو خواهد شد. آنان امسال نیز با مبارزان انقلابی متحد روبرو خواهند بود. حتی اگر دنبالمان کنند، رنجی را که به خلقمان تحمیل کرده‌اند، به آنان می‌چشانیم. سال ۲۰۲۴ برای حاکمیت فاشیستی ترکیه سالی ترسناک خواهد بود و برای خلقمان نیز سالی پر امید خواهد بود.»