جوانان انقلابی خود را برای فعالیت راهپیمایی آزادی آماده می‌کنند

جوانان کوردستانی و انترناسیونال برای آزادی جسمانی رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان، خود را برای انجام دور دوم ‘راهپیمایی آزادی’ آماده می‌کنند.

فعالیت ‘راهپیمایی آزادی’ برای بار دوم در سال ۲۰۲۴ با شعار «آزادی برای عبدالله اوجالان، راه‌حل‌ سیاسی برای مسئله‌ی کورد» انجام می‌شود. این فعالیت در ۹ فوریه در شهر مانهایم آلمان و در ۱۶ فوریه‌ی ۲۰۲۴ در استراسبورگ فرانسه طی انجام کنفرانسی به پایان خواهد رسید.

در این رابطه کمیته‌ی تدارکات بیانیه‌ای منتشر نمود.

در بیانیه ذکر شده است ۲۵ سال است که رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان درحالی که بر وی انزوا تحمیل شده است در زندان به سر می‌برد و اعلام کرده‌اند: «۱۵ فوریه توطئه‌ی بین‌المللی در شخص رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان علیه خلق کورد اجرا شد، همزمان این توطئه روز نسل‌کشی خلق کورد است. ۳۶ ماه است که هیچ اطلاعی از رهبر آپو در دست نیست. زنان و جوانان کورد به هیچ وجه انزوا را نمی‌پذیرند. در برابر هر تهدیدی و در هر شرایطی جوانان کورد به دور رهبر خود جمع شده‌اند و هیچ فرصتی را برای پیروزی توطئه‌ی بین‌المللی باقی نمی‌گذارند. هرگاه توطئه تجدید شده باشد و حملات نسل‌کشی افزایش یافته باشد، ما جوانان کورد مفهوم از بین بردن را به رسمیت نشناختەایم، رفقای ما در آواشین، زاپ و متینا علیه فاشیسم ترکیه مبارزه می‌کنند، تا آزادی جسمانی رهبر آپو به مبارزه ادامه می‌دهیم‌.»

به این کارزار قدرت ببخشید

بر این اساس، راهپیمایی جوانان در آلمان که ۲۵ سال است به صورت سنتی انجام شده است، امسال با شعار «آزادی برای عبدالله اوجالان، راه‌حل‌سیاسی برای مسئله‌ی کورد» برگزار خواهد شد و از تمامی جوانان می‌خواهیم با روحیه‌ی‌ همگانی در این راهپیمایی شرکت نمایند. با شرکت خود در راهپیمایی به این کارزار قدرت ببخشیم.

براساس بیانیه‌ی کمیته‌ی تدارکات، برنامه‌ی راهپیمایی به شرح زیر است:

٩/٢/٢٠٢٤ تجمع در مانهایم

١٠/٢/٢٠٢٤ روز اول مانهایم

١١/٢/٢٠٢٤ هیدلبرگ

١٢/٢/٢٠٢٤ هامبورگ

١٣/٢/٢٠٢٤ فرید- زاربروکن

١٤/٢/٢٠٢٤ زاربروکن

١٥/٢/٢٠٢٤ ا‌ستراسبورگ

١٦/٢/٢٠٢٤ روز آخر، برگزاری کنفرانس در ستراسبورگ