کمپین دب‌پ با عنوان «آزادی برای عبدالله اوجالان» در رسانه‌های مجازی

حزب مناطق دموکراتیک (دب‌پ) کمپینی را در رسانه‌های مجازی با عنوان «آزادی برای عبدالله اوجالان، راه‌حل مسئله کورد» آغاز می‌کند.

حزب مناطق دموکراتیک (دب‌پ) اعلام کرد که کمپینی را با عنوان «آزادی برای اوجالان، راه حل برای مسئله کورد» در رسانه‌های مجازی راه‌اندازی خواهد کرد.

حزب مناطق دموکراتیک بیانیه‌ای مکتوب در رابطه با این موضوع منتشر کرد و گفت: «در سال ۲۰۱۹، آقای عبدالله اوجالان دو بار با وکلا ملاقات کرد و در سال ۲۰۲۰ نیز تنها یک بار تلفنی صحبت کرد. از آن روز، شرایط انزوای شدید و عدم اطلاع مطلق بر وی تحمیل شده که چهار سال بدون وقفه ادامه دارد و چنان نتیجه‌ای ایجاد می‌کند که مسئله کوردها حل نمی‌شود.

همچنین در کوردستان جنگ عمیقتر شده و آینده مردم منطقه نابود می‌شود. در برابر سیاست‌های انزوای مطلق و عدم اطلاع‌رسانی، با شعار «آزادی برای اوجالان، راه‌حل برای مسئله کورد»، راهپیمایی بزرگ آزادی را از اول فوریه آغاز کردیم و این راهپیمایی شهر به شهر، منطقه به منطقه، روستا به روستا و محله به محله ادامه دارد. همزمان، اعتصاب غذا در زندان‌ها و تحصن عدالت که در بسیاری از شهرها ادامه دارد، به عنوان نمونه‌ای از مقاومت بزرگ ادامه دارد.»در ادامه این بیانیه آمده است که این کمپین در ۱۴ فوریه راه‌اندازی می‌شود و اعلام شد: «به منظور پایان دادن به انزوای مطلق و حل دموکراتیک مسئله کورد، مهم است که پیام خود را در رسانه‌های مجازی منتقل کنیم و در این عرصه به همه مردم و در همه جا گسترش یابد. بسیجی که در حوزه‌های مجازی ادامه خواهد داشت نقش مهمی برای دستیابی به موفقیت ایفا خواهد کرد. در این زمینه، حزب مناطق دموکراتیک (دب‌پ) در ۱۴ فوریه، کمپین هشتگی به نام «آزادی برای اوجالان، راه حل برای مسئله کورد» را راه اندازی خواهد کرد. ما از همه نهادهای بین‌المللی، اتحادیه‌های کارگری، احزاب سیاسی، فعالان حقوق بشر و به طور خلاصه از همه نیروهای دموکراسی می‌خواهیم که به این کمپین‌های گسترده در حوزه مجازی بپیوندند.»