ک‌ن‌ک به مناسبت درگذشت ارلینگ فولکوورد پیام تسلیت منتشر کرد

شورای اجرای ک‌ن‌ک به مناسبت درگذشت یکی از دوستان کوردها، ارلینگ فولکوورد پیام تسلیت منتشر کرد و اعلام نمود: «ما همیشه ارلینگ فولکوورد، دوست و رفیق و پیام‌آور صلح خود را در مبارزاتمان زنده نگه می‌داریم.»

شورای اجرای کنگره‌ی ملی کوردستان (ک‌ن‌ک) به مناسبت درگذشت یکی از دوستان کوردها، ارلینگ فولکوورد پیام تسلیت منتشر کرد.

ک‌ن‌ک اعلام نمود از درگذشت ارلینگ فولکوورد، دوست کوردها و مبارزات آزادی‌بخش کوردستان متأثر شدیم و در ادامه تأکید کرده است که ارلینگ فولکوورد سال‌ها برای حقوق و آزادی خلق‌های تحت ستم و به ویژه خلق کورد مبارزه کرده است و در ادامه گفته است: «در طول زندگی سیاسی خود، چه زمانی که معاون رئیس حزب کمونیست کارگری نروژ بود و یا زمانی که عضو حزب سرخ و همچنین به عنوان نماینده سابق پارلمانی شهرداری اسلو، از مبارزات آزادی‌بخش خلق ما حمایت کرد. به همین سبب ده‌ها بار به مناطق مختلف کوردستان رفت و سه کتاب و ده‌ها مقاله در مورد مسئله‌ی کوردستان نوشت و پیام‌آور وفاداری برای رساندن مبارزات خلق کوردستان به تمام جهان به ویژه به افکاری عمومی نروژ بود.

به مناسبت درگذشت ارلینگ فولکوورد، دوست و مبارز خلق کورد و فلسطین و تمامی خلق‌های فرودست، به خانواده‌ی گرامی وی و حزب و تمامی دوستان وی تسلیت می‌گوییم.

 ما همیشه ارلینگ فولکوورد، دوست و رفیق و پیام‌آور صلح و دمکراسی خود را در مبارزاتمان زنده نگه می‌داریم. جای وی بهشت باشد.»