کنش‌های تحصن علیه غصب اراده خلق ادامه دارند

در کنش‌‌های تحصن علیه غصب اراده اهالی جولمرگ، خلق به شهرداری‌ها آمد، مشکلاتی که می‌زیند را بازگو کرده و رهیافت را درخواست نمود.

کنش‌های تحصن علیه مصادره شهرداری جولمرگ که با پیشاهنگی حزب برابری و دمکراسی خلق‌ها ‌‌‌‌‌‌‌(دم پارتی) آغاز شده بود، ادامه دارند.

الیح

کنش‌های تحصن در مقابل شهرداری الیح در ۱۲مین روز خود تداوم یافت. مدیران دم پارتی و د‌ب‌پ در این منطقه، ت‌ژآ و نمایندگان نهادهای مدنی  شهر نیز در این کنش شرکت کردند. بارها شعارهای ‌«‌فشارها نمی‌توانند ما را خسته کنند» و ‌‌‌«قیم برو به جهنم، خلق خواهد آمد» سر داده شده و آوازخوانی انجام شد.

شهروندانی که در مقابل شهرداری گردهم آمده بودند اعلام کردند تا زمانیکه رژیم قیم‌ها به پایان برسد و شهرداری جولمرگ بازپس گرفته شود به کنش‌های خود ادامه می‌دهند.

آمد

کنش تحصن در مقابل شهرداری کلانشهر آمد و ۱۳ منطقه تابع آن در ۱۲مین روز ادامه داشت. در این کنش پلاکارت‌هایی با عناوین ‌«شهرداری‌های از آن ما هستند، ما به مصارده کردنشان اجازه نخواهیم داد»، ‌«قیم برو به جهنم»، ‌«به اراده من دست نزن» و ‌«اراده من شرافت من است» برافراشته شده و با سردادن شعار ‌«بزرگترین رهبر،‌ رهبر ما است» کنش را به پایان رساندند.