تحصن‌های برای عدالت همچنان با قاطعیت ادامه دارند

در حالی که تحصن‌های برای عدالت ماه‌هاست در بسیاری از شهرها ادامه دارد، کسانی که در این تحصن‌ها شرکت کردند این پیام را دادند که مقاومت در زندان و بیرون از آن با قاطعیت به موفقیت خواهد رسید.

تحصن‌های برای عدالت به پیشاهنگی خانواده‌ها و بستگان زندانیانی که به مدت ۸۵ روز در اعتصاب غذا در زندان‌ها به سر می‌برند، بر خواسته‌هایشان مبنی بر آزادی جسمانی رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان و حل مسئله کورد تاکید می‌کنند.

تحصن برای عدالت به ابتکار انجمن کمک به خانواده‌های زندانیان (TUAY-DER) در آمد وارد هفتاد و هفتمین روز خود شد. در حالی که بسیاری از مردم در تحصن‌های جاری در ساختمان سازمان ناحیه رزان (باغلار) دَم پارتی شرکت کردند، بنری با مضمون «بیایید انزوا را برای ساختن زندگی آزاد بشکنیم، به صدای زندان‌ها مبدل شویم» باز شد.

تحصن برای عدالت که به پیشگامی انجمن کمک به خانواده‌های زندانیان در اِلیح راه‌اندازی شده است، در هجدهمین روز خود در ساختمان سازمان استانی حزب مناطق دموکراتیک (دب‌پ) ادامه دارد. نمایندگان احزاب و تشکل‌های مردم نهاد از این تحصن حمایت کردند و به اعتصاب غذای زندانیان در زندان‌ها توجه کردند.

تحصن برای عدالت که تحت پیشاهنگی شعبه انجمن کمک به خانواده‌های زندانیان (AATUHAY-DER) در آدانا ادامه دارد، هفتاد و هشتمین روزش را سپری می‌کند. مادران صلح و مدیران سازمان استانی دَم پارتی به تحصن‌ها پیوستند و تاکید کردند که تا آزادی جسمانی رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان شدمبارزه خواهند کرد.                                                                                                                                                          اوجالان مبارزه خواهند کرد

تحصن برای عدالت به پیشاهنگی انجمن کمک به خانواهای زندانیان درچوکوراووای مِرسین (Çukurova TUAY-DER) در هفتاد و هشتمین روز خود ادامه دارد. شرکت‌کنندگان در این تحصمن با سردادن شعارهای «ٓژن، ژیان، ئازادی»، «بدون رهبر زندگی ممکن نیست» و «زنده باد مقاومت در زندان‌ها» به مقاومت خود ادامه دادند و مادر صلح مریم اَربَی گفت: «ما مادران به مبارزه خود ادامه خواهیم داد. تا زمانی که ما عدالت و دموکراسی را در این کشور به ارمغان نیاورده‌ایم، به روند مبارزاتی ادامه خواهیم داد.

تحصن برای عدالت که توسط شعبه انجمن کمک به خانواده‌های زندانیان (TUHAY-DER) در وان آغاز شده است در هفتاد و هفتمین روز خود ادامه دارد. بازدیدکنندگان از تحصن خواستار تحقق هر چه سریعتر مطالبات زندانیان در زندان را عملی کنند و این پیام را ابلاغ کردند: «مقاومت در زندان و خارج از آن قطعاً به موفقیت دست خواهد یافت.» فاطمه اصلان یکی از بازدیدکنندگان گفت: «زندانیان در زندان‌ها در اعتصاب غذا هستند. ما می‌خواهیم با تحصنی که از اینجا ادامه می‌دهیم از آنها حمایت کنیم. ما می‌خواهیم مطالبات زندانیان هر چه سریعتر برآورده شود. مقاومتی که در زندان‌ها و بیرون انجام می‌شود قطعاً به موفقیت خواهد رسید.»