کتاب ‌«مسئله شخصیت در کوردستان» به زبان آلمانی چاپ شد

کتاب رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان که از ارزیابی‌ها و تحلیلات وی تشکیل شده است، با عنوان ‌«مسئله شخصیت در کوردستان، شخصیت مبارز و حیات حزبی» به زبان آلمانی چاپ و منتشر شد.

انتشارات مِیمان‌‌، کتاب رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان که از ارزیابی‌ها و تحلیلات وی تشکیل شده است به نام‌؛ ‌«مسئله شخصیت در کوردستان، شخصیت مبارز و حیات حزبی» را به زبان آلمانی جهت انتشار آماده کرده است. این کتاب اولین‌بار در سال ۱۹۸۵ و به زبان ترکی نوشته شده است.

این کتاب از ۴۴۱ صفحه تشکیل شده و موضوع اساسی آن مسئله شخصیت می‌باشد. این کتاب بصورتی وسیع  به موضوعاتی مثل تغییر شخصیت در کادرهای حزب کارگران کوردستان ‌(پ‌ک‌ک) که از سوی رهبر خلق کورد تحلیل شده است و گفتگوهای مدل حیاتی نوین پرداخته است.

به یُمن این اثر، خوانندگان به شیوه‌ای وسیع می‌توانند سختی و دشواری‌های سال‌های ابتدایی جنبش آزادی و تغییرات پیرامون مبارزه آزادی که در کوردستان ایجاد شده است را متوجه شوند. این کتاب که راهنمای امروز نیز می‌باشد، به شیوه‌ای جامع به گفتگوهای شخصیت آلترناتیو و مدل حیات نوین پرداخته است.

خوانندگان می‌توانند بروی سایت pirtukxane.net این کتاب را دریافت کنند.

همچنین خوانندگان می‌توانند در جشنواره فرهنگ کوردی که در روز ۱۲ سپتامبر در فرانکفورت برگزار خواهد شد و در مرکز جامعه کورد دمکراتیک نیز بصورت مستقیم این کتاب را دریافت نمایند.