م‌آ‌ک علیه ایستگاه پلیس در گَوَر عملیاتی انجام داد

مبارزان آزادی کوردستان (م‌آ‌ک) با سلاح‌های انفرادی و بمب به ایستگاه پلیس در منطقه گور شهر جولمرگ حمله کردند. اعلام شد این عملیات به مناسبت استقبال از گام تاریخی ۱۵ اوت انجام شد.

مبارزان آزادی کوردستان (م‌آ‌ک) با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند: «روز ۴ اوت، حوالی ساعت ۲۳:۰۰ مبارزان ما در شهر گور، عملیاتی را علیه ایستگاه ۷۵ در محله کیشلا گور انجام دادند. مبارزان ما به طور موثر ساختمان ایستگاه پلیس را با بمب و سلاح‌های انفرادی هدف قرار دادند.»

م‌آ‌ک همچنین گفت: «در نتیجه حملات با بمب و تیراندازی‌های موثر، به ساختمان آسیب وارد شده و حداقل ۲ اشغالگر زخمی شدند. پس از این عملیات یک دستگاه آمبولانس به میدان آمده و اشغالگران مجروح به بیمارستان منتقل شدند.»

در این بیانیه همچنین آمده است که مبارزان از منطقه عقب‌نشینی کرده و اشغالگران زمان طولانی در محله گشت‌زنی کردند و مردم را تحت فشار قرار دادند.

م‌آ‌ک با بیان اینکه با این عملیات به گام تاریخی ۱۵ اوت درود می‌فرستند، گفت: «امروز روز دیدار رهبر آپو و کوردستان آزاد است. بیایید همه با هم در این جنگ کرامت شرکت کنیم و خیانت و ظلم را از کوردستان بیرون بیاندازیم.»