تصویر

مبارزان ه‌ب‌ده با انجام عملیات‌هایی به ۱۵ اوت درود فرستادند

مبارزان بوتان باشقَلَه از نیروهای ه‌ب‌د در آنتالیا و آیدین عملیات‌هایی انجام داده و به ۱۵ اوت درود فرستادند. ه‌ب‌د‌ه گفت‌:‌ ‌«ما بیش از هر زمان دیگر مصمم هستیم که بجنگیم.»

عملیات‌های ه‌ب‌ده برای درود فرستادن به کارزار رستاخیز ۱۵ اوت

مبارزان بوتان باشقله از نیروهای جنبش انقلابی خلق‌ها ‌(ه‌ب‌د) با انتشار یک بیانیه‌ مکتوب گفت‌‌: ‌«ما در ۲ شهر عملیات‌هایی برای درود فرستادن به ۱۵ اوت انجام دادیم.»

در این بیانیه، در ارتباط با عملیات‌ها این اطلاعات داده شده است‌: 

‌«مبارزان ما در ساعات صبح روز ۱۴ اوت در ساعت حدود ۰۷‌:۰۰ در منطقه کمرا آنتالیا یک قایق تفریحی به نام ‌«خلیل آی» که متعلق به سلیمان آیدینشِک می‌باشد را آتش زدند. این قایق تجملاتی به تلی از خاکستر مبدل شد. 

در شب ۱۴ اوت در ساعت ۰۲‌:۰۰ آتلیه و کارگاه‌های روغن-پلاستیک و تعمیرات را با تاکتیک سابوتاژ آتش زدند. برآورد شده است که حداقل به ۴ کارگاه خسارات بسیاری وارد شده است. 

یگان‌هایی که این عملیات‌ها را انجام دادند در کمال امنیت به مکان‌های خود برگشتند.‌» 

در این بیانیه چنین پیامی داده شده است‌:  

‌«کارزار ۱۵ اوت که یکی از کارزارهای فدائیانه و مقاومتگرانه انقلاب متحد ما می‌باشد، در شهرها و کوهستان‌ها به قطب‌نمای جنگ و زمینه مبارزه مبارزان ما مبدل شده است. 

ما مبارزان فدائی انقلاب متحد تا زمانیکه پیرو راه جاودانگان آزادی به پیروز شویم و اشغالگران را از کوردستان بیرون کنیم، بیش از هر زمان دیگر مصمم هستیم که مبارزه کنیم. 

ما مبارزه را گسترش خواهیم داد و در کنار گریلاهای آزادی‌بخش کوردستان علیه اشغالگری، نسل‌کشی و خیانت مقاومت خواهیم کرد و مبارزه را به پیروزی می‌رسانیم.»