مبارزان ه‌ب‌د‌ه مرکز تجاری «متعلق به یک فرد فاشیست» را در بورسا به آتش کشیدند

مبارزان معصوم کورکماز ه‌ب‌د‌ه اعلام کردند که به منظور استقبال کردن از کارزار ۱۵ اوت، یک مرکز تجاری «متعلق به یک فرد فاشیست» را در بورسا به آتش کشیدند.

مبارزان معصوم کورکماز ه‌ب‌د‌ه، اعلام کرد که روز ۸ اوت، مرکز تجاری تَزاَللَر واقع در خیابان قبرس شهیدلَری در محله دمیرتاش‌پاشا در بورسا را هدف قرار دادند.

در این بیانیه آمده است: «شیشه‌های مرکز تجاری که حاوی لوازم مختلف اداری بود و مشخص شده بود متعلق به یک فرد فاشیست وابسته به آک‌پ است، توسط مبارزان ما شکسته و به آتش کشیده شد. در نتیجه این عملیات خسارت قابل توجهی به مرکز تجاری  وارد شد. ما با این عملیات یاد فرمانده جاویدان معصوم کورکماز و رفقایش را گرامی می‌داریم و روز رستاخیز را تبریک می‌گوییم و به همه گروه‌های فاشیست و همکار هشدار می‌دهیم.»

در این بیانیه همچنین آمده است: «امروز با اعتقاد به اینکه این وظیفه‌ی تاریخی هر انقلابی و دمکرات است که در کنار گریلا بایستد که به طور فداکارانه با اشغالگران مبارزه می‌کند و هیچ راهی جز پیروزی در مسیر فرمانده عگید قبول نمی‌کند، به شلیک به دشمن فاشیست و هر نوع حامی او ادامه می‌دهیم. با در آغوش گرفتن روحیه‌ی مقاومت ۱۵ اوت، ما به پاسخگویی به دشمن در کوهستان‌ها و شهرها ادامه خواهیم داد. بر این اساس، ما از همه به ویژه جوانان می‌خواهیم که در برابر فاشیسم بایستند و در صفوف مبارزان ه‌ب‌د‌ه متحد شوند!»