مبارزان ه‌ب‌د‌ه یک انبار در استانبول را به آتش کشیدند

مبارزان فکری بایگلدی از ه‌ب‌د‌ه اعلام کردند که در راستای مبارزه علیه توطئه بین‌المللی ۹ اکتبر و انزوای تحمیلی، انبار یک «فرد فاشیست» را در استانبول به آتش کشیدند.

مبارزان فکری بایگلدی از ه‌ب‌د‌ه با صدور بیانیه‌ای کتبی اعلام کردند که انبار یک فرد فاشیست را در منطقه سنجاق تپه  استانبول در روز اول اکتبر به آتش کشیدند.

در این بیانیه آمده است: «در عملیاتی که با هدف محکوم کردن توطئه بین‌المللی ۹ اکتبر برگزار شد، انبار یک فرد فاشیست در آتش سوخت و خسارات مادی زیادی ایجاد شد. پس از این عملیات، مبارزان ما به سلامت از محل عملیات دور شدند.»

 

مبارزان فکری بایگلدی از ه‌ب‌د‌ه در بیانیه خود با بیان اینکه «آزادی رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان شکست فاشیسم است» گفتند: «آزادی رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان، آزادی خلق کورد خواهد بود. همه انقلابیون، دموکرات‌ها و محافل اپوزیسیون باید قویاً در جنبش آزادی که برای شکستن انزوای امرالی راه اندازی شده است، شرکت کنند.

ما به عنوان مبارزان فکری بایگلدی از ه‌ب‌د‌ه از کنش‌گران فدایی «تو نمی‌توانی روز ما را تاریک کنی» یاد می‌کنیم که به قاطع‌ترین وجه به توطئه گران بین‌المللی پاسخ دادند و با همان عزم و باور به مبارزه با توطئه گران پرداختند. ما انزوای تحمیلی در امرالی را شکست خواهیم داد و امید مشترک به صلح مردم را برآورده خواهیم کرد.»