مبارزان ه‌ب‌ده یک کشتی را به آتش کشیدند

مبارزان انتقام کارگران نیروهای ه‌ب‌ده اعلام کردند که آنان در منطقه کوجالی/کورفز یک کشتی لوکس را به آتش کشیدند.

مبارزان انتقام کارگران نیروهای جنبش انقلابی متحد خلق‌ها ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌(‌ه‌ب‌د‌ه) بیانیه‌ای کتبی را منتشر ساختد و اعلام نموند که این عملیات را  برای گرامی‌داشت یاد ۲۹ کارگری که در منطقه بشیکتاش استانبول به قتل رسیده بودند، انجام دادند.

در این بیانیه اینچنین گفته شد‌: ‌«به مثابه مبارزان انتقام کارگران نیروهای ه‌ب‌ده،‌ مورخ ۹ آوریل ما در منطقه کوجالی/کورفز یک کشتی لوکس را به آتش کشیدیم. در این عملیات این کشتی به تمامی در آتش سوخت و به تلی از خاکستر تبدیل شد‌، این آتش پیرامون خود را تحت تاثیر قرار داد و صدماتی را به ترانس‌های برق نیز وارد کرد.»

ما عملیات خود را به کارگرانی که در منطقه بشیکتاش استانبول به قتل رسیدند تقدیم می‌کنیم. به مثابه جنبش انقلابی متحدانه در کنار تمام کارگران و ستمدیدگان قرار داریم.‌»

همچنین در این بیانیه آمده است‌: ‌«به مثابه اعضای انقلاب متحدانه هنوز هم ما کابوس سرمایه‌داری هستیم. ما از طرف تمام کارگرانی که جان آنان نیست انگاشته شده و در زیر سیستم استعمارگر سرکوب شده‌اند، برای حسابخواهی خواهیم آمد. شما در ویلاهای لوکس خود خواب راحتی نخواهید داشت.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌»