مبارزان ی‌پ‌س مؤسسه وزارت در آمد را هدف قرار دادند

واحد انتقام‌جویی شهید بریتان چیا نورحق یگان‌های مدافع غیرنظامیان زن (ی‌پ‌س زن) گزارش داد که آنها یک موسسه متعلق به وزارت را در شهر آمد هدف قرار دادند.

در این بیانیه مکتوب آمده است: «یگان ما در ساعت ۰۲:۵۰ بامداد روز ۱۴ اوت، مؤسسه‌ای متعلق به وزارت را در محله آفات اَولَری در منطقه کایاپینار شهر آمد هدف قرار داد.»

در این بیانیه همچنین آمده است: «در حالی که ما از ۱۵ اوت روز رستاخیز ملی که قیام علیه تاریخ استعمار و اشغال کوردستان است، با شور و شوق فراوان استقبال می‌کنیم، ما به عنوان مردم کورد جنگ خود را علیه دولت ترکیه که قسم خورده که ما را به قتل برساند، تشدید خواهیم کرد. اولین گلوله رفیق عگید به معنای این است که کوردستان مستعمره نیست. ما به عنوان مردم مبارزی که رفیق عگید اولین گلوله را برای آنها شلیک کرد، هر روز این گلوله را به قلب دشمن شلیک خواهیم کرد و تمام نهادهای دولت اشغالگر ترکیه را از کوردستان بیرون می‌اندازیم. ما به عنوان مردم، زنان و جوانان کوردستان، پاسخگوی جلادانی هستیم که تلاش می‌کنند کرامت، حیثیت و امید به زندگی را از ما بگیرند. بهای آن هر چه که باشد، این منحط‌های خونین در خون خودشان غرق خواهند شد.»