عملیات‌های ماک در آمد و گَوَر به مناسبت ۱۵ اوت

مبارزان آزادی کوردستان (ماک) اظهار داشتند که آنها در منطقه گَوَر از توابع استان جولمرگ و منطقه باغلار از توابع استان آمد به میدان‌ها آمدند و کارزار ۱۵ اوت را با آتش‌بازی جشن گرفتند.

مبارزان آزادی کوردستان (ماک) در بیانیه‌ای مکتوب گفت: «روز ۶ اوت، حوالی ساعت ۲۲:۳۰، مبارزان ما برای استقبال از ۱۵ اوت کارزار گریلا در محله قدیمی قشلا در گَوَر به میدان‌ها آمدند. مبارزان ما که کارزار ۱۵ اوت را با سر دادن شعارها جشن گرفتند، مدتها به آتش‌بازی پرداخته و به مقاومت گریلایی درود گفتند. در حین عملیات مبارزان ما، اشغالگرانی که در منطقه بودند با کنترل شناسنامه و گشت‌زنی به حملات خود به محله‌ها ادامه دادند.»

در ادامه همین بیانیه آمده است: «در تاریخ ۹ اوت، حوالی ساعت ۰۱:۰۰ شب، مبارزان ما عملیاتی را به منظور درود گفتن کارزار ۱۵ اوت در محله ینی‌حال منطقه باغلار استان آمد انجام دادند. مبارزان ما که شعار می‌دادند و مردم را به استقبال از مقاومت گریلا فرا می‌خواندند، با آتش‌بازی به کارزار تاریخی گریلا‌ها درود ‌فرستادند و برای مدت طولانی در میدان‌ها جشن گرفتند.»

ماک گفت: «با این عملیات‌ها، ما به ۱۵ اوت کارزار تاریخی گریلا درود می‌فرستیم و از مردم میهن‌دوست کوردستان می‌خواهیم که حول مقاومت امرالی متحد شوند. همه مردم ما بدانند که روحیه مقاومت و مبارزه ۱۵ اوت است که ما را به پیروزی و آزادی می‌رساند. جوانان قهرمان کوردستان، بیایید با روحیه ۱۵ اوت در این مواضع انقلابی و آزادی در برابر اشغالگران مقاومت کنیم، آزادی را به دست آوریم.»