شماره جدید مجله «سرخوبون» منتشر شد

شماره ۵۰۵ مجله سرخوبون با عنوان «ابتکار گریلا در جنگ، گریلا اثبات کرد شکست ناپذیر است» منتشر شد.

شماره ۵۰۵ مجله سرخوبون منتشر شد. در شماره جدید این مجله نوشته‌های رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان با عنوان «چهره درونی توطئه اسرون را چگونه باید فهمید» و «من به مبارزه برای هستی و آزادی ادامه می‌دهم جایی که گفته می‌شود هیچ اتفاقی نمی‌افتد.» آمده است.

در این شماره، ارزیابی عضو شورای اجرایی کنفدرالیسم جوامع کوردستان جمیل بایک با عنوان «در مورد انتخابات منطقه‌ای ۳۱ مارس»، ارزیابی عضو کمیته اجرایی پ‌ک‌ک دوران کالکان با عنوان «جنگ راه‌های مدرنیته سرمایه‌داری و سیاست نسل‌کشی علیه کوردها که تغییر نمی‌کند » و مقاله پیرو درسیم با عنوان «در رویکرد به روند پیشرفت» منتشر شد.

در این شماره، بیانیه کمیته اجرایی پ‌ک‌ک با عنوان «مبارزه‌مان را در هر زمینه‌ای به پیش خواهیم برد» به مناسبت سالگرد کشتار پاریس منتشر شد و در بخش دوم نیز نقد جمال شریک با عنوان «ما به عنوان جنگ ویژه بخشی از جنگ جهانی سوم» منتشر شد.

باهوز اردال یکی از فرماندهان ن‌پ‌گ نیز مقاله‌ای با عنوان «جنگ اسرائیل و حماس در پشت صحنه و وظایف انقلابی ما» برای سرخوبون نوشته است.

در این شماره از سرخوبون نقدهای فرزه درسیم با عنوان «تنها با مبارزه می‌توان نسل‌کشی نظام مبتنی بر علوییت را شکست» نیز آمده است.