سردسته‌ی مافیای ترک اسرار اردوغان در ترور مخالفانش را افشا کرد

سدات پکر از قدرتمندترین روئسای مافیا در ترکیه با انتشار چندین ویدیو به افشاگری در مورد نفوذ مافیا در داخل حکومت ترکیه پرداخته است.

‏سدات پکر یکی از سردسته‌های مافیا در ترکیه است که مدتی است اسرار داخلی ترکیه را افشا می‌کند. سدات در آخرین ویدیوی خود از ترورهای دولت و اردوغان که برای کشتن شخصیت‌ها تحت عناوین گروه‌های فتح‌الله گولن و گروههای جاسوسی مرتکب می‌شوند، پرده بر‌می‌دارد. او گفته است؛" ساواش بولدان همسر پروین بولدان رئیس مشترک ه.د.پ، توسط دولت ترکیه کشته شده است."

سدات پکر در افشاگری تازه‌ی خود می‌گوید، محمد آغار وزیر کشور سابق ترک در دهه‌ی نود و در زمان حکومت تانسو چیلر، ساواش بولدان همسر پروین بولدان رئیس مشترک حزب دموکراتیک خلق‌ها ه.د.پ را به همراه تعدادی از رفقای وی کشته است.

به گفته‌ی سدات پکر، محمد آغار در ابتدای دهه‌ی ۹۰ از چندین بازرگان کورد پول گرفته است که یکی از آنها ساواش بولدان بوده است، اما بعدها برای آنکه محمد آغار این کار خود را پنهان کند، تانسو چیلر نخست وزیر آن زمان ترکیه را قانع کرده است که "حکومت برای آینده‌ی خود باید اقداماتی انجام دهد."

این سرکرده‌ی مافیای ترکیه در ادامه می‌گوید، در آن زمان تانسو چیلر و دولت تصمیم گرفتند و این بازرگان کورد را که یکی از آنها عنوان همسر پروین بولدان بود، کشتند.

سدات همچنین اعلام کرد، دولت ترکیه این کار را برای کشور و خلق ترکیه انجام نداده است، بلکه برای پاک کردن گذشته‌ی خود و به دلیل آنکه آنها از این بازرگان پول گرفته بودند، آنها را کشته است.

پس از کشتن بازرگان‌های کورد قاتلان به دادگاه رفتند، اما هیچ اتهامی به آنها وارد نشده و توسط دولت ترکیه آزاد شدند.

پس از انتشار این ویدیوی سدات پکر، پروین بولدان تویتی منتشر کرده و در آن نوشت؛"به طور مداوم در سال‌های گذشته اعلام کردیم و گفتیم و اکنون نیز دوباره تکرار می‌کنیم، ساواش بولدان با دوستانش توسط کسانی کشته شدند که حکومت را در دست داشتند. آنهایی نیز که این جنایت را انجام دادند، در یک دادگاه سناریو گونه محاکمه شدند و بیگناه شناخته شدند. اکنون دوباره باز می‌گردیم و راه‌های ممکن را علیه آنان و برای متهم کردن شان در پیش می‌گیریم."

‏سدات پکر در ویدیو‌هایی که در مورد مسئولین و حکومت ترکیه منتشر کرده است می‌گوید، حکومت اردوغان اکنون توسط گروه‌های بین‌المللی قتل و ترور تلاش می‌کند تا مخالفان خود را بکشد.

سدات در یکی از ویدیو‌هایش به طور مستقیم اسم رجب طیب اردوغان را آورده و می‌گوید، اردوغان از وی درخواست کرده است تا با هم به طور مستقیم گفتگو کنند و او با هر شرطی راضی بوده است به شرط آنکه سدات با آنها سازش کرده و سکوت کند و  این اطلاعات را پخش نکند.

این رئیس مافیای ترکیه همچنین می‌گوید، حکومت‌های پیشین ترکیه و همچنین حکومت کنونی عدالت و توسعه همان راه را برای ساکت کردن هر کسی که در مورد کارهای تجاری مسئولین و حاکمان دولت، تجارت نفت، گاز، اسلحه و مواد مخدر آن‌ها را آشکار کند، انجام خواهند داد. آنها این افراد را تحت عناوین گوناگون ترور می‌کنند.

وی همچنین گفت، حکومت کنونی ترکیه هر کسی را که بخواهد از بین ببرد و خواستار کشتن هر کسی که باشد، تحت بهانه‌های مختلف مانند جاسوسی، ارتباط با گروه‌های تروریستی و سازمان فتح الله گولن آن‌ها را دستگیر کرده و سپس مفقود می‌کند.

‏سدات پکر قبل از اینکه از ترکیه فرار کرده و به دبی برود، به مسئولین حکومت ترکیه و همچنین روسای آ.ک.پ بسیار نزدیک بوده است. او به ویژه به رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه و رئیس آ.ک.پ و همچنین برات بیرقدار داماد اردوغان بسیار نزدیک بوده است.