تحصن برای عدالت با اراده ادامه دارد

در فعالیت تحصن برای عدالت در شهرها به اعتصاب غذای زندانیان توجه شد. همچنین خانواده‌ی زندانیان اعلام کردند که علیه فشار دولت به مبارزه ادامه می‌دهند.

تحصن عدالت برای آزادی جسمانی رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان و راه‌حل‌ مسئله‌ی کورد ادامه دارد.

وان

تحصن برای عدالت در شهر وان در ۸۰مین روز خود در ساختمان حزب مناطق دمکراتیک (د‌ب‌پ) ادامه دارد. بستگان زندانیان در این فعالیت شرکت داشتند و شعار «زنده باد رهبر آپو» و «زنده باد آزادی زندانیان» را سردادند.

مرسین

تحصن برای عدالت شهر مرسین با پیشگامی انجمن کمک به خانواده‌های زندانیان و زندانیان چوکوروا (توای-دَر چوکوروا) در ساختمان این انجمن ادامه یافت. در این تحصن انجمن زنان میموزا از این فعالیت بازدید کردند و شعار «ژن، ژیان، آزادی» و «زنده باد مقاومت زندان» را سردادند. چیگدم گوکسوی رئیس انجمن زنان میموزا گفت: «ما در مبارزه با فاشیسم همراه شما هستیم.»

آمد

تحصن برای عدالت که با پیشگامی انجمن کمک و همبستگی با خانواده‌های زندانیان و محکومان (TUAY-DER) آغاز شده است، در ۸۰مین روز خود در ساختمان ناحیه رِزان (باغلار) حزب برابری و دمکراسی خلق‌ها (دَم پارتی) ادامه یافت. شرکت کنندگان در تحصن جلیقه‌ای که بر روی آن نوشته شده بود «انزوا جنایت علیه بشریت است» را بر تن کردند. رمزیه بیلیر که از بریتانیا به حمایت پرداخته است، اعلام کرد: «بیایید علیه انزوا متحد شویم و انزوا را بشکنیم.»

اِلح

تحصن برای عدالت که در شهر اِلح در ساختمان د‌ب‌پ آغاز شده است در ۲۲مین روز خود ادامه دارد. فعالین پیراهن سفید برتن کرده‌اند که بر روی آن نوشته شده است، «انزوا جنایت علیه بشریت است.» نمایندگان احزاب و سازمان‌ها‌ی مردم‌نهاد و شهروندان به طور مستمر از این فعالیت بازدید به عمل ‌می‌آورند.

ازمیر

تحصن برای عدالت که با پیشگامی انجمن کمک به خانواده‌های زندانیان و محکومان در دریای اژه و جنبش زنان آزاد (ت‌ژآ) آغاز شده است، پیام زندانیان شرکت کرده در اعتصاب غذا قرائت شد.

قره‌باغ

تحصن برای عدالت در منطقه‌ی کارباگلاری در ساختمان حزب عدالت و توسعه خلق‌ها (دَم پارتی) برگزار می‌شود و جمعیت زیادی از این تحصن بازدید می‌کنند. در این بازدیدها به صورت مستمر شعار «زنده باد مقاومت زندان» و «از طریق مقاومت پیروز می‌شویم» سرداده شد.