تحصن برای عدالت با مطالبه‌ی آزادی رهبر خلق کورد ادامه دارد

تحصن برای عدالت با مطالبه‌ی آزادی جسمانی رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان، در چندین شهر ادامه دارد و بر ادامه‌ی مبارزه تاکید کردند.

تحصن برای عدالت با مطالبه‌ی آزادی جسمانی رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان و راه‌حل سیاسی برای مسئله‌ی کورد در چندین شهر با پیشگامی خانواده و بستگان زندانیان و سازمان‌های مدنی ادامه دارد.

وان

تحصن برای عدالت در شهر وان با پیشگامی انجمن کمک و همبستگی با خانواده‌های زندانیان و محکومان (TUAY-DER) برای آزادی جسمانی رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان آغاز شده است، در ۸۳مین روز خود در ساختمان حزب مناطق دمکراتیک (د‌ب‌پ) ادامه دارد. در این فعالیت شعار «زنده باد مقاومت زندان» سرداده شد. سازماندهی حزب برابری و دمکراسی خلق‌ها (دَم پارتی) و چندین نفر دیگر به بازدید از این فعالیت رفتند. بستگان زندانیان تاکید کردند تا انزوای رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان رفع نگردد، مبارزه ادامه دارد.

اِلح

تحصن برای عدالت که در شهر اِلح با پیشگامی انجمن کمک و همبستگی با خانواده‌های زندانیان و محکومان (TUAY-DER) در ساختمان د‌ب‌پ آغاز شده است در ۲۶مین روز خود ادامه دارد. مدیران دَم پارتی و د‌ب‌پ و نمایندگان سازمان‌های مدنی به بازدید از این فعالیت رفتند، شرکت کنندگان علیه فشار بر کوردها اعتراض کردند.

در این فعالیت شعار‌هایی از جمله «ژن، ژیان، آزادی» و «زنده باد مقاومت زندان» و«از طریق مقاومت پیروز خواهیم شد» سرداده شد.

آمد

تحصن برای عدالت که با پیشگامی انجمن کمک و همبستگی با خانواده‌های زندانیان و محکومان (TUAY-DER) آغاز شده است، در ۸۳مین روز خود در ساختمان ناحیه رِزان (باغلار) حزب برابری و دمکراسی خلق‌ها (دَم پارتی) ادامه یافت.

مردین

تحصن برای عدالت در شهر مردین در ساختمان حزب مناطق دمکراتیک (د‌ب‌پ) ادامه دارد.

فعالین در رابطه به موضع هیئت کمیته‌ی منع شکنجه (سی‌پی‌تی) که به ترکیه آمدند ولی به زندان امرالی نرفتند که رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان در آن زندانی است، اعتراض کردند.