تحصن‌های برای عدالت به طور مصمم ادامه دارند

تحصن‌های برای عدالت با مطالبه‌ی آزادی جسمانی رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان و راه‌حل سیاسی برای مسئله کورد، در چندین شهر ادامه دارند.

تحصن‌های برای عدالت با مطالبه‌ی آزادی جسمانی رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان و راه‌حل سیاسی برای مسئله کورد، در شهرهای اِلح و وان و مردین و مرسین و استانبول ادامه دارند.

در تحصن برای عدالت در شهر مرسین، بدریه کوش ریاست مشترک شعبه‌ی حزب برابری و دمکراسی خلق‌ها (دَم پارتی) این منطقه به سخنرانی پرداخت و روز ۸ مارس، روز جهانی زنان را به مادران صلح تبریک گفت.

امینه اَرن از مادران صلح گفت: «تا انزوای تحمیلی بر رهبر ما رفع نگردد، مبارزه‌ی ما ادامه خواهد یافت.»

در فعالیت شهر وان، کسکین بایندر ریاست مشترک کل حزب مناطق دمکراتیک (د‌ب‌پ) به سخنرانی پرداخت و اعلام کرد که در راهپیمایی آزادی مبارزه‌ی عظیمی انجام شد و در ادامه گفت: «ما نیرو و قدرت خود را از موضع خلق خود کسب می‌کنیم، آزادی آقای اوجالان، آزادی خلق کورد است. اکنون تمامی خلق‌ کورد به پا خواسته است و برای آزادی آقای اوجالان در همه جا به مبارزه می‌پردازد. ما از طریق این مبارزات آزادی آقای اوجالان را تضمین خواهیم کرد و مسئله‌ی کورد را حل خواهیم نمود.»

در تحصن برای عدالت در شهر مردین، عدوله آکسوی گفت: «۲۵ سال است که علیه رهبر ما ستم صورت می‌گیرد. ما خواستار آزادی وی هستیم. فورا این انزوا باید به پایان برسد. همراه با رهبر، این سرزمین نیز در انزواست. می‌خواهیم این انزوا پایان یابد. دیگر بس است.»