تحصن‌های برای عدالت در بسیاری از شهرها ادامه دارد

تحصن‌های برای عدالت در آمد، وان، استانبول، مردین، ازمیر، آدانا و مرسین در چارچوب کمپین «آزادی برای عبدالله اوجالان، راه‌حل سیاسی برای مسئله کورد» ادامه دارد.

بستگان زندانیان در بسیاری از شهرها برای پایان دادن به انزوای تحمیل شده بر رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان، تضمین آزادی جسمانی وی و برای یک راه‌حل سیاسی دموکراتیک برای مسئله کوردها، تحصن‌های برای عدالت را انجام می‌دهند.

آمد

تحصن برای عدالت، که تحت رهبری TUAY-DER آغاز شده است، در چهل و چهارمین روز خود در ساختمان منطقه‌ای حزب دَم پارتی ادامه می‌یابد. مدیران MED TUHAD-FED  و شهروندان از این تحصن حمایت کردند. بستگان زندانیان با سرودهای کوردی و شعار «زنده‌باد مقاومت زندان‌ها» به مبارزه خود ادامه دادند.

وان

تحصن برای عدالت که تحت رهبری TUHAY-DER آغاز شد، در چهل و چهارمین روز خود در ساختمان استانی حزب مناطق دموکراتیک (د‌ب‌پ) وان ادامه یافت. اعضای جنبش زنان آزاد، اعضای مجلس مادران صلح، نمایندگان دَم‌پارتی و روسای مشترک استانی دب‌پ از این تحصن بازدید کردند.

استانبول

تحصن برای عدالت در ساختمان منطقه سنجاق‌تپه تحت رهبری انجمن کمک به خانواده‌های زندانیان مرمره (MATUHAYDER) انجام می‌شود. در این تحصن بنرهای «بیایید برای ساختن زندگی آزاد انزوا را بشکنیم، صدای زندان‌ها باشیم» و «بیایید برای عدالت انزوا را بشکنیم، برای صلح اجتماعی صدای زندان‌ها باشیم» نصب شد. حمایت‌ها در این مراسم همراه با سردادن شعار و ترانه‌های کوردی ادامه دارد.

ازمیر

تحصن برای عدالت، که تحت رهبری انجمن کمک به خانواده‌های زندانیان و محکومان اژه (EGE TUHAYDER) و جنبش زنان آزاد آغاز شده است، در دهمین روز خود در ساختمان نمایندگی منطقه‌ای دب‌پ در اژه ادامه دارد. در این مراسم شعارهایی مانند «مقاومت علیه انزاو» و «برای صلح اجتماعی صدای زندان‌ها باشیم» سر داده می‌شود.

آدانا

این تحصن تحت رهبری AATUHAY-DER در چهل و پنجمین روز خود ادامه دارد. مدیران دَم پارتی از این مراسم بازدید کردند و با شعار «زنده باد مقاومت زندان‌ها» از آن حمایت کردند.

مرسین

تحصن برای عدالت به ابتکار TUAY-DER چوکور اووا در چهل و پنجمین روز خود ادامه دارد. مادران صلح و اعضای انجمن در این تحصن شرکت کرده و با سردادن شعارهای «ژن، ژیان، ئازادی»، «زنده باد مقاومت زندان‌ها» و «نه به انزوا، آزادی برای اوجالان» از آنها حمایت می‌کنند.