تصاویر رابطه قاتل را با آ.ک.پ و م.ه.پ اثبات می‌کنند

تصاویر أونور گنجر، مهاجم فاشیست ترک که با حمله به دفتر ازمیر حزب دمکراتیک خلق‌ها، دنیز پویراز کارمند ه.د.پ را به قتل رسانده بود نشان می‌دهند که قاتل با حکومت ترکیه ارتباط داشته است.

صبح امروز (پنج‌شنبه ١٧ ژوئن/ ٢٧ خرداد) نژادپرست ترک أونور گنجر به دفتر حزب دمکراتیک خلق‌ها (ه.د.پ) در شهر ازمیر حمله کرد، پس از به آتش‌ کشیدن ساختمان کارمند زن این دفتر را به نام دنیز پویراز به قتل رساند. قاتل یک فرد ٢٧ ساله است که پس از دستگیری مدعی شده است؛ 'هیچ ارتباطی با دیگران ندارم، تنها به دلیل تنفر از پ.ک.ک وارد ساختمان شدم و به اطراف گلوله شلیک کردم'.

عکس‌های حساب کاربری أونور گنجر در حساب کاربری خود او با نام ' onur_gencer1994' در شبکه‌های اجتماعی بر خلاف ادعای عدم ارتباط با دیگران نشان می‌دهند که نامبرده فردی عادی نبوده و با سازماندهی به دفتر ه.د.پ ازمیر حمله کرده است.

قاتل در حساب اینستاگرام خود اظهاراتی نژادپرستانه و تصاویری از خود را منتشر کرده است که در آن سلاح‌های گوناگونی را در دست دارد. او در حساب خود گفته است:'ای ماده‌سگ‌های ارمنی، در زندگیتان .... من قسم خوردام کاری کنم که خون استفراغ کنید.'

او در هر کدام از عکس‌هایش با سلاحی متفاوت دیده می‌شود. عکس‌هایی را در شهرهای مختلف روژاوا و سوریه قید کرده است که از سوی دولت ترک و مزدوران جهادی اردوغان اشغال شده‌اند. تصاویر بخوبی نشان می‌دهند که أونور گنجر در دوره‌های آموزش نظامی شرکت کرده‌ است.

نامبرده در یکی از عکس‌هایش یک اسلحه MPG-76 را در دست دارد که این سلاح از سوی ارتش ترک مورد استفاده قرار می‌گیرد. او در عکسی که در حلب گرفته است یونیفرم نظامی بر تن کرده و با انگشتان دست سمبل‌های فاشیست‌های ترک را نشان داده است.

این تصاویر بیانگر رابطه أونور گنجر با شبه‌نظامیان دولت ترک است که در سال‌های اخیر کشور سوریه را به ویرانی کشیدند و علیه مردم سوریه به جنایت ضدبشری دست زدند.