ی.پ.س-ژن یاد «زریان دنیز آمد» مبارز مقاومت خودمدیریتی را گرامی داشت

شورای اجرایی یگان‌های مدافع غیرنظامیان زن (ی.پ.س-ژن) در ششمین سالگرد شهادت زریان دنیز آمد مبارز مقاومت خودمدیریتی، یاد او را گرامی داشت.

 

در بیانیه‌ی شورای اجرایی ی.پ.س- ژن آمده است: با ادای دَین به فرمانده زریان، یاد شهدای مقاومت خودمدیریتی ی.پ.س و ی.پ.س-ژن، شهدای کمپین «زمان زمانِ آزادی است»، جنگ خابور»، «کارزار شاهین‌های زاگرس» و «شهدای ماه مه» را گرامی می‌داریم.

در این بیانیه همچنین آمده است: در ششمین سالگرد شهادت رفیق زریان دنیز آمد، ما عهد خود را دوباره تکرار می‌کنیم که مقاومت را گسترش دهیم و ضربات بزرگتری را به دشمن بزنیم و خلقی سازمان یافته، زنانی سازمان یافته و جوانانی سازمان یافته را ایجاد کنیم.

در ادامه‌ی بیانیه همچنین آمده است: راه رفاقت و مبارزات در زاگرس که زریان چندین سال در آن جا اقامت گزیده بود، اکنون با روح مبارزات مام رشو، هفتانین، آواشین، زاپ، متینا و شهرهای ترکیه به هم پیوستند. درخواست مبارزات، فداکاری و زندگی به شیوه‌ی آزاد به مانند زریان بود که اکنون نیز با همان شیوه ادامه دارد.

از طرف شورای اجرایی ی.پ.س-ژن عهد خود را تکرار می‌کنیم که انتقام سیستم شکنجه علیه رهبری، انتقام شهدای ما و ظلمی که بر خلق ما تحمیل می‌شود را بگیریم. از همه‌ی زنان، جوانان و همه خلق کورد می‌خواهیم، علیه حملات پاکسازی کننده، تجاوز فاشیستی آ.ک.پ و م.ه.پ به مانند زریان، زلال و نوژین بجنگند و از مبارزات صیانت کنند.