KON-MED خواستار مشارکت در فعالیت‌های ضد انزوا شد

کنفدراسیون جوامع کوردستانی در آلمان (KON-MED) خواستار مشارکت در فعالیت‌های دوم سپتامبر علیه انزوای رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان شد.

در این بیانیه یادآور شده است که از اوت ۲۰۱۹ تاکنون هیچ اطلاعاتی از رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان دریافت نشده و گفته شده است: "خلق کورد از وضعیت سلامت، شرایط و اوضاع رهبر آپو اطلاعی ندارند. این سکوت نگرانی ما را در مورد انزوای شدید رهبر آپو عمیق‌تر کرده است.

میلیون‌ها کوردستان که این اقدامات غیرانسانی علیه رهبر آپو را قبول نمی‌کنند و آن را حمله‌ای علیه خواست و امیال خود می‌دانند، می‌خواهند فوراً مطلع شوند. رهبر آپو یک فرد معمولی نیست، او تمام زندگی خود را برای آزادی خلق کورد داده است و صاحب فلسفه روشنگری و آزادی روزگار ماست."

در این بیانیه آمده است که عبدالله اوجالان باید در اسرع وقت اجازه ملاقات با وکیل خود و خانواده‌اش را داشته باشد، همچنین خواستار مشارکت همگانی در اقدامات ضد انزوا شده است.

در بیانیه KON-MED آمده است: "اگر امروز اطلاعاتی در مورد زندگی، سلامت و شرایطی که رهبر آپو در آن زندگی می‌کند نداریم، این واقعیت را آشکار می‌کند که حمایت فعلی ما کافی نیست. بنابراین ما به‌عنوان فدراسیون جوامع کوردستانی در آلمان- KON-MED از خلق کوردستان، دوستانمان، چپ‌های سوسیالیست و همه کسانی که به ارزش‌های آزادی معتقدند، در دوم سپتامبر با شعار "آزادی برای رهبر آپو و حل مسئله کورد" دعوت می‌کنیم در بالاترین سطح در فعالیت‌های مربوط به مسئله کوردها شرکت کنند."

در دوم سپتامبر در ۵ مرکز فعالیت‌های ضد انزوا برگزار می‌شود. زمان و مکان شروع فعالیت‌ها به شرح زیر است:

دوسلدورف:

مکان:  Dusseldorf DGB Hsus

زمان: ساعت ۱۳:۰۰

برلین:

مکان: Berlîn Breitscheidplatz

زمان: ساعت ۱۶:۰۰

هامبورگ:

مکان: Hamburg, Hauptbahnhof

زمان: ساعت ۱۵:۰۰

هانوفر:

مکان: Ernst Augustusplatz

زمان: ساعت ۱۷:۰۰

استراسبورگ:

مکان: مقابل مجلس اروپا

زمان: ساعت ۱۰:۰۰