مرگ مشکوک یک دانشجو

جسد یک دانشجو که در بحبوحه قیام سراسری ناپدید شده بود در رودخانه کارون اهواز پیدا شد.

جسد یک زن دانشجو که در بحبوحه قیام سراسری ناپدید شده بود در رودخانه کارون اهواز پیدا شد. رژیم ایران متهم به قتل اوست. عدم همکاری کافی نهادهای دولتی برای یافتن پیکر این زن جوان، بر احتمال قتل او توسط نیروهای امنیتی افزوده است.

پیکر بی‌جان دنیا فرهادی ٢١ ساله صبح دیروز توسط اهالی یک روستا در حاشیه رودخانه کارون پیدا شد. او دانشجوی معماری دانشگاه آزاد اهواز بود که شانزدهم آذر در روز دانشجو ناپدید شد.

پدر خانم فرهادی در یک مصاحبه، روایت‌های موجود بعضی شاهدین عینی که گفته‌اند او خود را از روی پل به رودخانه کارون پرتاب کرد را متناقض و فاقد اعتبار خوانده و گفته است هر احتمالی وجود دارد. او می‌گوید اینکه پل نماد اهواز یک دوربین برای بازبینی اتفاق ندارد عجیب است.

پسر عموی او هم گفتە خانواده دنیا فرهادی در حالی دنبال ردی از دخترشان در رودخانه بودند که در تمام این مدت، جمعیت هلال احمر، شهردار یا معاون او یا فرماندار اهواز حتی برای لحظه‌ای در محل حادثه حضور نیافتند و برای خرید تجهیزات اقدام نکردند.

با توجه به ربایش، قتل و شکنجه دانشجویان توسط رژیم، بسیاری احتمال قتل دنیا فرهادی و صحنه‌سازی توسط نیروهای حکومتی را مطرح می‌دانند.