حملات اسرائیل: سه عضو جبهه آزادیبخش خلق فلسطین و یک مقام حماس کشته شدند

اسرائیل دیشب و صبح امروز بیروت را بمباران کرد. در حمله نیمه شب سه عضو جبهه آزادیبخش خلق فلسطین کشته شدند. در حمله صبح امروز هم یکی از مقامات حماس در لبنان کشته شد.

به گزارش رسانه‌های لبنانی، صبح امروز نیز حمله دیگری در حومه جنوبی بیروت انجام شد. به گزارش روزنامه «اورینت لو ژور»، ارتش اسرائیل ساعت ۰۸:۰۰ با هواپیماهای بدون سرنشین خودرویی را بین روستاهای برعاشیط و شاقرا در منطقه بنت جبیل بمباران کرد. مشخص نیست که آیا کسی در این حادثه آسیب دیده است یا خیر.

حداقل ۱۰۵ نفر در روز یکشنبه جان باختند

بر اساس اطلاعاتی که یکشنبه شب وزارت بهداشت لبنان به اشتراک گذاشت، در حملات روز یکشنبه اسرائیل به جنوب لبنان، در حومه جنوبی بیروت و بقاع دست کم ۱۰۵ نفر جان خود را از دست دادند. فقط در منطقه سعدیه، ۳۲ نفر در بمباران عین الدلب کشته شدند.

بمباران تا نیمه شب ادامه داشت. اطلاعات بیشتری در مورد جزئیات این بمباران دریافت نشده است.

سه تن از اعضای جبهه آزادیبخش خلق فلسطین کشته شدند

در ساعت ۰۱:۰۰ حمله‌ای به آپارتمانی در منطقه کلا در بیروت انجام شد. در نتیجه ۳ نفر از اعضای جبهه آزادیبخش خلق فلسطین و ۴ غیرنظامی کشته شدند.

رهبر حماس در لبنان کشته شد

بر اساس بیانیه مطبوعاتی حماس، رهبر جنبش آنها در لبنان، فاتح شریف ابوالامین، در حمله اسرائیل به اردوگاه آوارگان فلسطینی البوس، واقع در قنطره سور کشته شد. گزارش شده است که در این حمله همسر و دو فرزند وی نیز کشته شده‌اند.

اسرائیل برای اولین بار از زمان آغاز جنگ غزه به اردوگاه فلسطینیان در لبنان حمله می‌کند.

آیا نصرالله با بمب آمریکا کشته شد؟

سناتور آمریکایی مارک کلی روز یکشنبه در شبکه NBC  صحبت کرد و گفت که حسن نصرالله رهبر حزب‌الله در اثر انفجار یک بمب ۲ تُنی از نوع مارک ۸۴ و ساخت آمریکا کشته شد.