در کانتون فرات برای حفاظت از مزارع، وضعیت فوق‌العاده اعلام شد

در کانتون فرات همزمان با فصل کشاورزی، وضعیت فوق‌العاده اعلام شد و به مردم هشدار داده شد که از مزارع کشاورزی خود حفاظت کنند تا امسال را به سلامت پشت سر بگذارند

در کانتون فرات با توجه به فرا رسیدن فصل کاشت و آغاز کشت گندم و به منظور حفاظت از مزارع، با صدور بیانیه‌ای وضعیت فوق‌العاده اعلام شد.


این بیانیه با حضور اعضای سازمان آتش‌نشانی و مسئولان شهرداری در مقابل پارک ۱۹ جولای خوانده شد. بیانیه توسط فواز احمد رئیس مشترک هیئت منطقه‌ای کانتون فرات قرائت و در آن آمده است: «خطاب به خلق خود در کانتون فرات، ما به عنوان هیئت منطقه‌ای به منظور حفاظت از مزارع و هشدار به خلق در مورد آتش‌سوزی‌های احتمالی، وضعیت فوق‌العاده اعلام می‌کنیم. تمام ماشین‌های آتش‌نشانی آماده شده و در مراکزی که تعیین شده‌اند قرار می‌گیرند. تاکنون حدود ۱۵ مرکز در کانتون فرات آماده شده است.»
در این اطلاعیه آمده است که شماره تماس تمامی نیروهای آتش‌نشانی در رسانه‌های مجازی و مطبوعات منتشر می‌شود تا عموم مردم بتوانند به راحتی با آنها تماس بگیرند و در ادامه آمده است: «از هم اکنون تا پایان فصل کشاورزی، تیم‌های ما همیشه آماده خواهند بود. ما همچنین از خلق خود می‌خواهیم که به ما کمک کنند؛ از مزارع خود محافظت کرده تا محصولات کشاورزی خود را با خیال آسوده برداشت کنند.»