درگیری داخلی تبهکاران در مناطق اشغال شده

در منطقه باب که تحت اشغال تبهکاران دولت ترکیه است یک درگیری داخلی میان تبهکاران صورت گرفت. براثر این درگیری داخلی ۳ تبهکار کشته شده و ۵ تبهکار نیز زخمی شدند.

طبق اطلاعات منابع محلی در روستای جیبنسان در شهر باب دیشب در میان تبهکاران گروه «جیش المجید» و گروه تبهکاران «احرار الشرقیه» درگیری داخلی صورت گرفت. این منابع اعلام کردند که در نتیجه این جنگ و درگیری یک تبهکار کشته شد و ۲ تبهکار دیگر زخمی شدند. 

اعلام شده که در روستای تیوس از توابع شهر ماری واقع در شمال حلب سرکرده گروه تبهکاران «الحمزات» برای بدست آوری جایگاه ریاست با یکدیگر درگیر شده‌اند. مشخص شده که در این درگیری هم ۲ تبهکار کشته شدند. 

همان منابع اعلام کردند که در شهرک تادیف واقع در روستاهای اطراف باب نیز در میان تبهکاران گروه «فیلق الشام» و تبهکاران گروه «الحضوری» که وابسته ارتش اشغالگر ترکیه هستند نیز جنگ و درگیری صورت گرفته است. 

آن منابع اعلام داشتند که در روستای کیفیرجنه در منطقه شرا واقع در عفرین تحرکات بسیار تبهکاران «فرقه ۵۰» و «جبهه الشامیه»‌ وابسته به ارتش اشغالگر ترکیه وجود دارد. مشخص شد که تبهکاران «جبهه الشامیه» یک ستون نظامی بزرگ را در روستاهای اعزاز به سمت روستای کیفیرجنه فرستاده است. طبق اطلاعات بدست آمده این تحرکات تدارکاتی برای بیرون انداختن تبهکاران گروه «فرقه ۵۰» است.