تصویر

TEV-ÇAND فرانسه فراخوان داد‌: در کنش‌های ۲۰ جولای شرکت کنید

اعضای TEV-ÇAND در فرانسه هرکسی را فراخواندند که در راهپیمایی و تجمعات ۲۰ جولای، روز شنبه که در بسیاری از مراکز فرانسه برگزار خواهد شد، مشارکت کنند.

هنرمندان TEV-ÇAND فرانسه در مرکز کوردی احمد کایا در پایتخت فرانسه، شهر پاریس گردهم آمدند،‌ در رابطه با انزوای تحمیلی و به معامله گذاشتن ملاقات با خانواده و وکلای رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان،‌ بیانیه‌ای مطبوعاتی دادند.

در این بیانیه آمده است‌:

‌‌«ما برخورد غیراخلاقی با رهبر آپو را به تمامی رد می‌کنیم. همانگونه که در جریان هستید، مدت زمان طولانی است که علیه رهبر خلق کورد سیاست‌های تحمیل انزوا اعمال می‌شود. همانگونه که همه ما می‌دانیم رهیافت بنیادین مسئله کورد در امرالی می‌باشد. باید انزوای تحمیلی از میان برداشته شود، هرچه می‌گذرد این انزوای تحمیلی بیشتر تعمق می‌یابد. ما این توطئه و تحمیل انزوای بین‌المللی که از سال ۱۹۹۹ تاکنون ادامه دارد را هیچوقت قبول نمی‌کنیم. ما تمام هنرمندان، روشنفکران و خلق خود را فرا می‌خوانیم که علیه اشغالگری بر باشور، خیانت حزب دمکرات کوردستان ‌(پ‌د‌ک) و انزوای تحمیلی، مبارزه‌ای بی‌وقفه را عملی کنند.‌»

هنرمندان TEV-ÇAND برای مشارکت در تجمع و راهپیمایی‌ ۲۰ جولای در روز شنبه که در بسیاری از مراکز فرانسه برگزار خواهد شد،‌ فرخوان دادند.