بیست و پنجمین شماره مجله خوبون منتشر شد

بیست و پنجمین شماره مجله زنان جوان کورد در اروپا به نام «خوبون» با عنوان «حفاظت از سرزمین خود حفظ موجودیت خود می‌باشد» به دست خوانندگان خود رسید.

در شماره بیست و پنجم خوبون که هر سه ماه یکبار منتشر می‌شود مقالاتی به زبان‌های کوردی، ترکی، آلمانی و انگلیسی منتشر شده‌اند.

در شماره جدید به ویژه ارزیابی‌های رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان، مقالاتی که توسط زنان جوان نوشته شده، مقالاتی در زمینه آکادمی علوم اجتماعی و ژنولوژی مورد توجه قرار گرفته است.

بیانیه‌ی هیئت تحریریه مجله خوبون در رابطه با شماره جدید به شرح زیر است:

دوستان عزیز! ما به عنوان زنان جوان نقش مهمی در ساختن و سازماندهی یک جامعه اخلاقی و سیاسی در برابر نظام سرمایه‌داری ایفا می‌کنیم. سرآغاز ساختن یک جامعه اخلاقی و سیاسی برای شما، لازمست خودمان را از هر جهت که به نظام پیوند می‌دهد، قطع کنیم و با نقش پیشاهنگی و سازمان رقابتی از خود محافظت کنیم. درک حقیقت و معنادارساختن آن برای ما برای شناخت حقیقت و ساختن یک زندگی واقعی مهم است. بر همین اساس در این شماره خوبون به این موضوع پرداخته‌ایم. چرا ما به عنوان یک زن باید از سرزمین و کشور خود محافظت کنیم؟ نقش ما در تشکیل جامعه اخلاقی و سیاسی چیست؟ چرا حیات زیست محیطی و حفاظت از طبیعت مهم است؟ پاسخ این سوالات را می‌توانید در شماره جدید مجله ما بیابید.

همچنین امکان دسترسی به نسخه صوتی مجله خوبون در اسپوتی‌فای وجود دارد: