تصویر

گریلا سیسَر: بِریتان روح پیروزی و آزادی است

آسلان سیسَر، گریلای ه‌پ‌گ با تاکید بر اینکه موضع بِریتان در برابر همدستان بسیار مهم است، گفت: «بِریتان روح پیروزی و آزادی است.»

شهید بریتان

گریلاهای آزادی‌بخش کوردستان با روحیه و شور انقلابی و با روحیه بِریتان‌ها و عگیدها به مبارزه با دشمن ادامه می‌دهند. یکی از این مبارزان، گریلای نیروهای مدافع خلق (ه‌پ‌گ) آسلان سیسَر است.

آسلان سیسَر که با جای گرفتن در تیم‌های متحرک در حال مبارزه است، با خبرگزاری فرات (ANF) صحبت کرد. گریلا آسلان سیسَر گفت: «ابتدا یاد و خاطره رفیق بِریتان را در سالروز شهادتش گرامی می‌دارم. رفیق بِریتان خط مقاومت در برابر تسلیم‌شدن را در پیش گرفت و در مقابل دشمن سر فرود نیاورد. خطی که او ایجاد کرد اساس شکل‌گیری ارتش زنان را تشکیل داد. عملیات او برای ما بسیار معنادار و تاریخی است. ما همیشه از ارزش‌های ایجاد شده توسط رفیق بِریتان صیانت خواهیم کرد. بِریتان روح پیروزی و آزادی است. دشمن به خوبی بداند؛ او در کوه‌های کوردستان شکست خواهد خورد.

ما تا آخر مقاومت خواهیم کرد

هدف دشمن از این حملات شکستن امید مردم‌مان به ما است. ما قدرت مقاومت و مبارزه برای آزادی در این مناطق را از رهبر خود می‌گیریم. ما از فلسفه و مقاومت رهبر آپو الهام گرفته‌ایم. رهبری سال‌هاست که در امرالی مبارزه‌ای بی‌امان انجام می‌دهد. بر این اساس در برابر حملات دشمن تا پایان مقاومت خواهیم کرد. پاسخ لازم را در مکان و زمان مناسب به دشمن خواهیم داد. روحیه مقاومت فرماندهان بزرگمان بِریتان و عگید را همیشه زنده نگه می‌داریم. این مقاومت برای ما بسیار تاریخی است. به همین مناسبت بار دیگر یاد و خاطره شهید بِریتان را با احترام و قدردانی گرامی می‌دارم. ما به مبارزه خود در راستای خطی که او برای ما به ارث گذاشته است  ادامه خواهیم داد.»