گریلاهای کوردستان عید نوروز را گرامی‌ داشتند

عید نوروز از سوی گریلاهای کوردستان گرامی داشته شد. در مراسمی که به مناسبت نوروز برپا شده بود فرمانده درسیم از اعضای فرماندهی ه.پ.گ شرکت کرد و در سخنانی گفت:"ما به همه اثبات می‌کنیم که جنبش فدایی کورد شکست‌ناپذیر است."

همزمان با برگزاری عید نوروز در مناطق مختلف کوردستان، گریلاهای ه.پ.گ و یژا ستار نیز با برگزاری مراسم‌های شایسته‌ای این عید ملی را گرامی داشتند. فرمانده آکادمی‌های آپولون نیروهای مدافع خلق در یکی از این مراسمات شرکت کرد.

فرمانده درسیم در مراسم نوروز گریلا گفت:"کاوه آهنگر پیشهنگی خلق ماد را در مقابل ظلم ضحاک و حکومتش بر خلق‌های خاورمیانه بر عهده گرفت، کنفدراسیون ماد متحد شدند و سیستم خسروانی و ستم را برانداختند. از این روز تا کنون نوروز همچون یک جشن خلق‌های خاورمیانه گرامی داشته می‌شود.

درسیم در ادامه سخنان خود گفت:

"رژیم استعمارگر و اشغالگر ترک برای جلوگیری از مبارزات پ.ک.ک، شکنجه وحشیانه‌ای را در زندان آمد اعمال کرد. استعمارگران در زندان آمد تلاش کردند اراده انقلابی آپویی را شکست دهند و به تسلیم وادارند. مظلوم دوغان به عنوان کاوه معاصر در روز نوروز جان خود را فدا کرد و راه مقاومت را هموار کرد. روح مقاومت نوروز را آفریەد. از این روز تاکنون مقاومت ادامه دارد. از مظڵوم دوگان تا زکیه آلکان، رخشان، روناهی و بریوان-ها تمامی شهیدان برای آزادی جان خود را فدا کرده‌اند. ما یاد و خاطره آنان را گرامی می‌داریم.

رفقایمان، رهروان راه مظلوم دوغان امروز نیز در زندان‌ها مقاومت می‌كنند. ما به مقاومت زندانیان درود می‌فرستیم. عید نوروز را به آنان تبریک می‌گوییم. خلق کورد با خلق‌های عرب، ارمنی، آسوری و سریانی بر مبنای خطمشی رهبر آپو متحده شده‌اند و به مبارزات مشترک ادامه می‌دهند. ما نوروز را به تمامی خلق‌ها شادباش می‌گوییم."

اثبات می‌کنیم که جنبش آپویی شکست‌ناپذیر است

درسیم خاطرنشان کرد که سیستم ظلم نمی‌تواند به حیات خود ادامه دهد و گریلاهای کوردستان نشان خواهند داد که جنبش فدایی آپویی شکست‌ناپذیر است.

درسیم اظهار کرد:

"سیستم ظلم هیچگاه نتوانسته است به حیات خود برای همیشه ادامه دهد. شاید مصائب و دردهایی را بر سر خلق‌ها آورده باشد و گاه گاهی هم به پیروزی دست یافته باشد و به عمر خود افزوده باشد، اما مقاومت خلق‌ها در مقابل آن همیشه ادامه یافته و مجبور به پذیرش شکست شده است. نمونه عینی آن نوروز است. سیستم ظلم و ستم همیشه محکوم به نابودی بوده است. امروز نیز فاشیسم آ.ک.پ-م.ه.پ و سردسته آنان اردوغان-باخچلی به ضحاک معاصر مبدل شده‌اند. می‌خواهند مبارزه ۴٨ ساله ما برای آزادی را از میان بردارند و ظلم را بر خاورمیانه ماندگار کنند. ما با همبستگی و وحدت خلق‌ها در روزی چون امروز، همچون ٢۶٣٣ سال پیش یکبار دیگر آنان را شکست می‌دهیم. ما دولت ترک و اردوغان را بر زمین می‌زنیم. ما به همه اثبات می‌کنیم که جنبش فدایی آپویی هیچگاه شکست نخواهد خورد.

خلقمان کارزار «به سیستم فاشیسم، حصر و اشغالگری پایان دهیم، رهبر آپو را آزاد کنیم» را با تمامی توان خود به پیش می‌برد. ما نیروهای گریلا، پیشاهنگی مبارزات سال ٢٠٢١ را بر عهد داریم و نشان می‌دهیم که پیروزی همیشه سهم ماست و دارای نیرویی شکست‌ناپذیر هستیم. نمونه واضح آن پیروزی نیروهایمان در گاره است. فرمانده‌های فدایی همچون شورش بیت‌الشباب همیشه در میدان حضور دارند و خواهند داشت. همچون رفیق مظلوم دوغان علی‌رغم نبود امکان، بدن خویش را به اسلحه‌ای مبدل می‌کنند و از خطمشی رهبر آپو صیانت به عمل می‌آورند. در این چارچوب ما خط مظلوم دوغان را ادامه می‌دهیم و به وظایف خویش عمل می‌کنیم و پیشاهنگی خلقمان را به انجام می‌رسانیم. در این چارچوب برای تمامی رفقای آرزومند پیروزی بزرگ هستم."