حملە ایران بە نیروهای کورد در باشور کوردستان

صبح امروز دولت ایران با موشک و پهباد انتحاری بە مراکز احزاب روژهلات کوردستان در کویە، زرگویز و منطقە برادوست حملە کرد. منابع خبری از وجود تعدادی شهید و مجروح خبر میدهند.

صبح امروز ساعت ٠٨:٣٠ دقیقە بە وقت باشور کوردستان، دولت ایران مجددا بە پایگاههای حزب دمکرات کوردستان و کوملە در کویە و زرگویز  حملە کرد.. منابع محلی در باشور کوردستان اعلام نمودنە کە ساختمان حزب دمکرات با ٥ موشک مورد حملە قرار گرفتە است. حملە دوم نیز بە روستای زرگویز بودە است کە پایگاە کوملە زحمتکشان کوردستان در آن قرار دارد. سومین حملە نیز در ساعت ٠٩:٣٠ روی داد، در این حملە کوهستانهای بربزین و سقر در منطقە برادوست مورد حملە قرار گرفتند

وزارت بهداشت باشور کوردستان نیز اعلام نمود کە در جریان این حملە یک نفر جان خود را از دست دادە است و ٨ نفر دیگر نیز مجروح شدەاند. اما منابع خبری مستقل تا کنون از شهادت دو پیشمرگە حزب دمکرات کوردستان ایران با نامهای آسو توانا و  ریبوار عبدی  خبر میدهند.

 مسرور بارزانی نخست وزیر اقلیم باشور کوردستان ضمن محکوم نمودن حملات ایران بە کویە و زرگویز گفت: این حملە بە معنای نقض حاکمیت اقلیم کوردستان و عراق است.