متجاوزان 10 بار با سلاح شیمیایی به مواضع گریلا حمله کردند

ارتش اشغالگر ترک در سوم آذرماه مواضع مقاومت گریلا را در نزدیکی منطقه چمچو شهر شیلادزی شهرستان آمیدی 10 بار با سلاح شیمیایی بمباران کرد.

مرکز اطلاع رسانی و انتشارات نیروهای مدافع خلق ه.پ.گ اعلام نمود در نتیجه مقاومت نیروهای ما، یک اشغالگر از پا در آمد.

ارتش اشغالگر ترک 10 بار با سلاح شیمیایی مواضع برخودان گریلا را بمباران کردە، مواد پلاستیکی و لاستیک خودرو را سوزاند و گاز سمی به درون استحکامات گریلا فرستادە است. همزمان 4 بار با هواپیماهای جنگی، 12 بار با بالگردهای تهاجمی و ده ها بار با کاتیوشا، تانک و سلاح های سنگین منطقه را بمباران کردە است.

اطلاعات مربوط به فعالیت ها و حملات انجام شده به شرح زیر است:

در چارچوب کارزار انقلابی عقابهای زاگرس در منطقه زاپ؛

روز 23 دسامبر ساعت 09:00، اشغالگران در حوالی روستای سیدا از توابع شیلادزی در شهرستان آمیدی توسط تیم های زبده ی متحرک ما  مورد حمله قرار گرفتند و یکی از اشغالگران به مجازات رسید.

حملات ارتش اشغالگر ترک با بمب های ممنوعه و سلاح های شیمیایی؛

ارتش اشغالگر ترکیه روز ٢٣ دسمابر از صبح تا شب 10 بار مواضع برخودان گریلا را در حوالی منطقه چمچو شهر شیلادزی از توابع آمیدی بمباران کرد. در همین حال، اشغالگران مواد پلاستیکی و لاستیک خودرو را سوزانده و سم و دود را به مواضع مقاومت تزریق کردند.

حملات ارتش اشغالگر ترک؛

در 23 دسامبر، مواضع مقاومت گریلا در نزدیکی روستای چارچلا در بلندی های کوهستان متینا و روستای سیدا در نزدیکی شهر شیلادزی توابع آمیدی 4 بار توسط هواپیماهای جنگی بمباران شد.

در 23 دسامبر، مناطق مقاومت ساکا و کوروجارو 12 بار توسط هلیکوپترهای تهاجمی بمباران شدند.