قندیل برای نوروز آماده است

هرساله در بنار قندیل مراسمی گسترده با حضور ده‌ها هزار نفر و پیام مهم نوروز جشن گرفته می‌شود، برای نوروز امسال نیز قندیل آماده‌ی برگزاری مراسم نوروز است.

برای تدارک مراسم نوروز، شهرداری بنار قندیل کمیته‌ی تدارکات مراسم نوروز بیش از یک هفته است که درحال تدارک برگزاری مراسم دسته‌جمعی هستند، برای این منظور نیز بخش زیادی از تدارکات مراسم به پایان رسیده است، در حال حاضر نیز مشغول تزئین میدان برگزاری نوروز در روستای ایندزە در دشت قندیل هستند.

به طور کل امسال در تمامی میادین نوروز در هر چهار بخش کوردستان با شعار «زمان آزادی جسمانی رهبر آپو فرا رسیدە است»، نوروز جشن گرفته می‌شود. در همین چارچوب میدان نوروز قندیل با تصاویر رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان و شهدای پیشگام انقلاب تزئین شده است.

همچنین شهرداری به طور مستمر در تلاش است تا بتواند وضعیتی آرام و ایمن را برای شهروندان مهیا نماید تا بتوانند بدون مانع در مراسم نوروز شرکت نمایند.

در این رابطه روناهی حسین عضو اجرایی شهرداری بنار قندیل اعلام کرد، ما هر کاری انجام می‌دهیم تا موجبات حضور خلق را آماده کنیم تا بتوانند بدون مشکل و مانع در مراسم نوروز قندیل شرکت نمایند، برای این منظور تمامی تدارکات لازم را انجام داده‌ایم.

در ادامه روناهی حسین گفت: «از تمامی خلق کورد می‌خواهیم تا با شور و اشتیاق در مراسم نوروز قندیل شرکت نمایند زیرا نوروز قندیل از ویژگی خاصی برخوردار است.»