تولای حاتم‌ اوغوللاری: شهرداری‌ها را غارت کردند

تولای حاتم‌ اوغوللاری و تونجر باکرهان رؤسای مشترک کل دَم پارتی‌ پس از آمد به دیدار دَوریم دمیر و احمد ترک رؤسای مشترک شهرداری مردین رفتند.

تولای حاتم‌ اوغوللاری و تونجر باکرهان رؤسای مشترک کل حزب برابری و دمکراسی خلق‌ها (دَم پارتی) به بازدید شهرداری مردین رفتند و مورد استقبال دَوریم دمیر و احمد ترک رؤسای مشترک شهرداری مردین و صالحه آیدنیز و کاموران تانهان نمایندگان پارلمان قرار گرفتند.

احمد ترک به تخریب و ویرانی‌های قیوم توجه کرد و اعلام نمود در وضعیت بدی قرار دارند و تا کنون آن‌چه مشخص است، شهرداری ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون بدهی دارد و گفت: «درست است که وضعیت سختی است، اما معتقد هستم که پیروز خواهیم شد.»

تولای حاتم‌ اوغوللاری رئیس مشترک کل دَم پارتی‌ به پیروزی بزرگ مردین توجه کرد و اعلام نمود، مردین شهر خاص و ویژه‌ای است و گفت: «حقیقتا تمامی شهرداری‌ها در این وضعیت قرار دارند، قیوم‌ها رفته و بدهی‌های کلانی به بار آورده‌اند. شهرداری‌ها را غارت کرده‌اند. اکثر شهرداری‌ها در این وضعیت قرار دارند.»

تونجر باکرهان رئیس مشترک کل دَم پارتی اعلام نمود ما از مشکلات شهرداری مردین مطلع هستیم، قیوم شهرداری را بدهکار کرده است، اعلام نمود این دوره را پشت سر خواهند گذاشت و به خلق بیشتر خدمت خواهند کرد. در ادامه برای رؤسای مشترک شهرداری مردین آرزوی موفقیت کرد.