تیم خنجر، دنباله ژیتم بار دیگر به میدان آمده است

تیم خنجر با سردستگی تبهکار عضو آ.ک.پ، زبیر بابات، علیه کوردها بکار گرفته شده و در حملات به مناطق حفاظتی میدیا جای گرفته است.

طیب اردوغان رئیس جمهور ترک گوی سبقت در دشمنی با کوردها را از تانسو چیللر ربوده است. چیللر در سال‌های دهه ١٩٩٠ برای قتل‌عام کوردها از سوی رژیم فاشیست ترک و آمریکا در باکور کوردستان منصوب شده بود. در آن برهه هزاران کوردستانی تحت عنوان دروغین 'فاعل مجهول' از سوی ژیتم به قتل رسیدند. اکنون پس از قریب ٢۵ سال تیم خنجر وارد میدان شده است تا اعمال پلید ژیتم را در کوردستان تکرار کند، این گروه تبهکار که نام تیم خنجر را یدک می‌کشد مستقیما از سوی خلوصی آکار وزیر جنگ رژیم غاصب ترک هدایت می‌شود.

محمد پاکسوی سردسته تبهکاران اهل قلابان شرنخ و رئیس تیم خنجر که به نام محو رپنی یا محو آپوچی هم شناخته می‌شد روز ٣١ آگوست ٢٠١٧ به سزای اعمالش رسید و از پای درآمد. پس از مجازات این سردسته تبهکاران، تیم خنجر در محاق فرو رفت، اما بتازگی پس از آغاز حملات اشغالگرانه رژیم متجاوز ترک به مناطق حفاظتی میدیا از بازگشت تیم خنجر به جنگ کوردکشی رژیم ترک سخن به میان می‌آید.

زبیر بابات برادر سردسته جاش‌های اهل روستای سِگرکه حازم بابات که از او به عنوان عامل قتل‌‌ بسیاری از سیاستمداران و روشنفکران کورد نام برده می‌شود سرپرستی تیم خنجر را بر عهده دارد. زبیر بابات پیش از این سردسته جاش‌های روستای سِگرکه بود. پس از آنکه مسعود بابات پسر حازم سرپرستی جاش‌های این روستا بر عهده گرفت، زبیر بابات به سرپرستی تیم خنجر منصوب شده است.

این تبهکاران تحت آموزش‌های ویژه ارتش ترک قرار گرفته‌اند، تیم خنجر همراه با ارتش فاشیست ترک و پ.د.ک در حمله به مناطق حفاظتی میدیا شرکت کرد‌ه‌اند. این تبهکاران با پوشیدن لباس‌های گریلا به کوردستانیان آسیب رسانده و بسوی تونل‌های جنگ روانه شده‌اند.

گروه تبهکار خنجر مستقیما از سوی وزیر جنگ رژیم فاشیست ترک خلوصی آکار هدایت می‌شوند، در این گروه ٢٢ جاش کورد از جمله صبری بنک، حجی بنک، احسان کنعان‌اوغلو، ادیب بابات، سلیمان بیلن و لقمان بنک جای دارند.