یک اشغالگر ترک در زاپ مجازات شد

نیروهای گریلا در زاپ طی عملیاتی یک اشغالگر ترک را مجازات کردند. اشغالگران یک بار با سلاح‌های شیمیایی و یک بار با بمب‌های ممنوعه مواضع مقاومت گریلا بمباران کردند.

مرکز مطبوعات و اطلاع‌رسانی نیروهای مدافع خلق (ه.پ.گ) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: در نتیجه عملیات نیروهای ما در زاپ، یک اشغالگر مجازات شد.

ارتش اشغالگر ترکیه یک بار با بمب‌های ممنوعه و یک بار نیز با سلاح‌های شیمیایی مواضع مقاومت گریلاها را بمباران کرد. همچنین مواد پلاستیکی را سوزانده و دود زهرآگین ناشی از آن را به داخل مواضع مقاومت ‌گریلاها فرستادند. همزمان ده‌ها بار با کاتیوشا، تانک و سلاح‌های سنگین استحکامات گریلا را بمباران کردند.

اطلاعات دقیق در مورد عملیاتهای گریلا و حملات ارتش اشغالگر ترک:

در چارچوب کارزار انقلابی پایگاه های زاگرس در منطقه زاپ؛

در 27 دسامبر ساعت 12:50 در حوالی منطقه چمچو وابسته به ناحیه شلادزی از توابع شهرستان آمیدی، تیم‌های متحرک‌مان با سلاح‌های سنگین به اشغالگران حمله کردند. در نتیجه این عملیات گریلا یک اشغالگر مجازات شد.

حملات ارتش متجاوز ترکیه با سلاح های شیمیایی و بمب های ممنوعه؛

در 27 دسامبر، اشغالگران یک بار با بمب‌های ممنوعه مواضع مقاومت گریلاها در اطراف روستای سیدا در منطقه شلادزی وابسته به شهرستان آمیدی بمباران کردند. در عین حال گاز اشک‌آور نیز بکار بردند.

در 27 دسامبر، با سلاح‌های شیمیایی مواضع مقاومت در اطراف منطقه چمچو وابسته به ناحیه شلادزی از توابع آمیدی را بمباران کردند. اشغالگران همچنین لاستیک خودروها و مواد پلاستیکی را سوزانده و دود زهرآگین ناشی از آن را به مواضع مقاومت فرستادند.

حملات ارتش اشغالگر ترکیه؛

در روز 27 دسامبر، مواضع مقاومت گریلاها در اطراف روستای سیدا و منطقه چمچو وابسته به ناحیه شلادزی از توابع شهرستان آمیدی ده‌ها بار با کاتیوشا، تانک و سلاح‌های سنگین بمباران شد.