ه.پ.گ: یاد و خاطره شهیدان خاکورک را گرامی می‌داریم

ه.پ.گ در اطلاعیه‌ای اسامی سه گریلای خود را که در حمله هوایی روز ١١ سپتامبر (٢١ شهریور) ارتش اشغالگر ترک به خاکورک به درجه رفیع شهادت نائل شده‌اند منتشر کرد.

مرکز رسانه و مطبوعات نیروهای مدافع خلق کوردستان (ه.پ.گ) در اطلاعیه شناسنامه سه گریلای شهید حمله هوایی رژیم متجاوز ترکیه به عرصه خاکورک را منتشر کرد.

در اطلاعیه آمده است:

ساعت ٩ روز ١١ سپتامبر ارتش اشغالگر ترکیه منطقه ارموش در عرصه خاکورک از توابع مناطق حفاظتی مدیا را با هواپیماهای جنگنده بمباران کرد. در این حمله رفقایمان «آمد»، «برخودان» و «هلگورد» به شهادت رسیدند.

جزئیات شناسنامه رفقای شهید به شرح زیر است:

   نام و نام خانوادگی: بارش جان

   کد سازمانی: آمد پاسور

   محل و سال تولد: آدانا

   نام مادر – نام پدر: مقدر - حسن

  تاریخ و محل شهادت: ١١ سپتامبر ٢٠٢٠ / خاکورک

   نام و نام خانوادگی: نوزاد اُرهان

   کد سازمانی: برخودان شروان

   محل و سال تولد: وان

   نام مادر – نام پدر: زمرد - حسن

  تاریخ و محل شهادت: ١١ سپتامبر ٢٠٢٠ / خاکورک

   نام و نام خانوادگی: فصیح کاراکایا

   کد سازمانی: هلگورد سیابند

   محل و سال تولد: موش

   نام مادر – نام پدر: نباهت - زکی

  تاریخ و محل شهادت: ١١ سپتامبر ٢٠٢٠ / خاکورک

حزبمان پ.ک.ک در سایه رنج‌های بی‌پایان و قهرمانی شهیدان، با هر شهید نیرومندتر گشته و شهادت را مبنای آغاز گام‌های بزرگتری قرار داده است. گریلاهای کوردستان علیه اشغالگران پیروزمندانه گام به پیش برمی‌دارند و با روحیه‌ای فدایی مبارزه می‌کنند. امروز نیز گریلاهای جنبش آزادیخواهی همچون دیروز نیروهای اساسی محافظت از خلقمان هستند، در هر شرایطی به وظایف خویش عمل می‌کنند. رفقایمان آمد، هلگورد و برخودان که در مقابل حملات اشغالگران در صف مقدم جنگ جای گرفتند، همچون نماد ایستار چریکی به کاروان شهیدان همیشه جاوید پیوستند."

ه.پ.گ در ادامه از مبارزات هر سه شهید تجلیل به عمل آورده و می‌افزاید:

"مراتب تسلیت خود را به خانواده گرامی هر سه شهید و تمامی میهن‌دوستان کوردستان اعلام می‌داریم و پیمان می‌بندیم با روحیه انتقام‌جویی یاد و خاطره شهیدان را همیشه زنده نگه داریم و آرمان‌های آنان را محقق کنیم."